Szétszedtem a karbit, letakarítottam a karbitűket, most csináltassak karbi szinkront? Mi történik, ha nincsenek szinkronban?
Egyébként lehet tudni, milyen motorról van szó vagy ez titok? Csak mert egyhengeres, egytorkú karbival szerelt motor esetén nem szokás szinkrontesztet végezni.
Ha több karbiról vagy többtorkú karbiról van szó, akkor kell szinkronba hozni a torkokat. Összerakod a karburátorokat, rákötöd a szinkrontesztert, majd beindítod és figyelsz. A torkoknak alapjáraton ugyanakkora vákuumot kell mutatniuk és gázadásra egyszerre kell mozdulni a mutatónak vagy folyadékoszlopnak. Ha ez nem így van, akkor a torkok nem egyszerre nyitnak, ami nem jó. Be kell állítani a fojtószelepeket, hogy együtt mozogjanak. Több torkú karburátor esetén a karburátor házán van csavar, ami a két torkot egymáshoz képest állítja, ha meg több karburátorról van szó, akkor vagy a gázbowdenek hosszával lehet játszani, vagy profibb megoldás esetén egy emelőszerkezetet húzgál az egyetlen központi bowden, ott kell állítócsavarokkal szinkronba hozni a karbit.
Ha szinkronban vannak a torkok, akkor lehet folytatni a beállítást, addig minden más állítgatás teljesen értelmetlen.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!