Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Mekkora motor fér el maximum...

Mekkora motor fér el maximum az Opel Calibra-ba? 3.5-ös motort bele lehet préselni valahogy?

Figyelt kérdés

2013. ápr. 25. 00:47
 1/6 anonim ***** válasza:

igazából minden kivitelezhető, csak pénz kérdése

de javaslom hogy tedd be inkább az opel gyári turbos blokkját ( c20let néven tudzs rákeresni), ugyanis kisebb, gyári technika, gyárilag szerelték is vele a calibrát, és kitudsz belőle hozni jó pár száz lovat

2013. ápr. 25. 00:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 Beviz Elek ***** válasza:
Mint màr ìrtàk, csak a pènz szabhat hatàrt. Làttam kispolàkot ha jól emlèkszem 2.5ös motorral, turbóval ès betonnal az alljàba hogy ne szàlljon el. Itt àllt tölünk 2 utcàra, de csak gyorsulàsra hordtàk trailerrel
2013. ápr. 25. 09:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/6 anonim ***** válasza:

Bármit bele lehet erőlködni, ami belefér. A gyári hajtáslánc határt szab ennek: a keresztmotor miatt a 2,5 literes gyári V6-osnál nagyobbat nehéz beleműteni úgy, hogy találkozzon a váltóval. Ráadásul ha egy ennél nagyobb motorra vágysz, az nehezebb is, ettől még inkább orrnehéz lesz a Calibra.

Nagyobb motorhoz tehát átszabott, hosszmotoros, hátsókerekes hajtáslánc kell, jól hátratolt motorral, hogy kanyarban se szálljon el az autó. Hogy ebből mit hozol ki, az már a tudásodon és a fantáziádon múlik.

2013. ápr. 25. 10:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/6 A kérdező kommentje:
Nagyon szépen köszönöm az érthető válaszokat mind a hármatoknak :)akkor marad az hogy egy gyári V6-ost bele és a c20let mintájára kicsit nagyobb hengerűrtartalommal de 4 kerék meghajtással :)
2013. ápr. 26. 01:08
 5/6 anonim ***** válasza:

Ha mindenáron err vágysz... De miért nem jó C20LET? Az összkerekesek Getrag F28/6 váltója pontosan ehhez illeszkedik, ha veszel egy gyári 4x4-et, nem kell se farigcsálni, se a papírmunkával vesződni. Ráadásul a teljesítménye is nagyobb a C20LET-nek, mint a C25XE motornak.

Igaz, a C25XE valamivel kulturáltabb, nincs meg a turbós hátbavágása, mikor összeszedi magát a feltöltő, talán megbízhatóbb is, mint a turbómotor, de az a baj, hogy az összkerekesek legnagyobb rákfenéje nem is a turbómotor, hanem az F28/6 váltó nyomatékelosztója. Általában ezt sikerült kinyírniuk a nagyeszű tulajoknak, akik nem tudták, hogy ha hátra az elsőnél szélesebb, magasabb kereket tesznek, "mer' a selbi musztángon meg a ferárin is ilyen van, azt' az a menő", azzal villámgyorsan tönkreteszik a bonyolult, viszkós-elektronikus egységet.

2013. ápr. 26. 07:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/6 A kérdező kommentje:
Na igen... Tudatlan ember kezében egy osztóműnek a halált jelenti... Igazából akkor marad az hogy a 2.5-ös gyári motorra felteszek egy turbót, meg chiptuningal megoldva hogy azért erősebb is legyen és akkor úgy már tényleg nem kell papír hozzá. Viszont a Visco szerkezetet elsődleges lesz átnézetni mert ugye néha márkaszervizesek is elfelejtik lecserélni benne az olajat.
2013. máj. 19. 00:29

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!