VW Polo 1.6l 1997-es évjárat, váltó csere volt. A többi lennt?
Figyelt kérdés
A motor sokkal jobban pörög, és nem tilt le 5500-as fordulatnál ahogy kéne, hanem pörög tovább.. Valószínű sport váltó kerülhetett bele. A kérdés a következő lenne: Változhat-e a fogyasztás, illetve káros-e a motorra? Eddig a kb 5000-es fordulaton 5ösben 170 volt a vége, most az új váltóval 150. 3000-nél, ahol elvileg nyílnak az új szelepek, 110et tudtam tartani még a szelepek nyitása (+ fogyasztás)előtt, most épp hogy veri a 90-et.. Valakinek valami ötlet, hogy egyáltalán mit tudok kezdeni vele? Vagy hogy akkor most fals a fordulatszámmérőm,vagy egyáltalán mi a helyzet?2013. ápr. 16. 21:02
1/5 anonim válasza:
Inkább csak a fordulatszám, esetleg az áttétel változott meg, ezért érzékeled úgy, hogy nem tilt 5500-nál, mert a motor nem forog annyit valójában.
2/5 A kérdező kommentje:
De a gyorsulása is sokkal jobb, és sokkal harapósabb is az autó.. Akkor amit írtál azt jelenti, hogy ugyanúgy 300-nél van a 110 mondjuk, csak a fordulatszámmérő panel már nem aktuális?
2013. ápr. 17. 15:14
3/5 A kérdező kommentje:
3000-nél*
2013. ápr. 17. 15:15
4/5 anonim válasza:
Így látatlanban azt mondanám, hogy igen, persze ez csak tipp.
5/5 A kérdező kommentje:
köszi szépen! :)
2013. ápr. 17. 20:32
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!