Egy 2003-as 220CDI C-mercedest szeretnék venni. Mondanátok róla vélemnyeket, tapasztalatokat?
évi 10k km-nél ennyit futott autónál érdemesebb benzinüzeműt menni, mivel a porlasztók illetve turbó cseréje több, mint amennyi ezzel megspórolnál. amúgy motorikusan nincs gond, ezek a világból kivisznek. nagyobb gond a rohadó kaszni, méregdrága légrugó illetve a kerékbölcső problémái többek közt.
ja és nem 200 ezret futott. erre mérget vehetsz. ezek inkább 3-400 ezer alsóhangon, de a taxis példányok akár 5-6 ezret is mehettek már.
egyébként nagyon jó menettulajdonságuk van, jó nyomaték, kényelmes vezetni, nem olyan kemény mint egy BMW, ami más kategória.
bár én inkább 270-et néznék, elég nagy a kaszni a 220-hoz és hadd lehessen vele jobban menni ha akar az ember :)
5-ösnek. A C Merciből nem volt 210-es és 211-es sem. Az az E osztály...
ha figyeltél volna a kérdésére, akkor ezt le sem írtad volna, mert 2003-ban E-ből is már csak W211-es készült.
Amire a kérdező gondolt az egy W203-as kódjelű c osztály. Ha kombi, akkor pedig S203.
Kérdezőnek: ha úgy érzed, hogy nincs nagyon lerúgva, akkor vedd meg, de számíts rá, hogy többet fogsz rá költeni, mint egy hasonló korú nem prémium autóra. A márkaszervizek óradíja HORRIBILIS, van ahol 16ezer bruttó/óra, így javasolt egy hozzáértő szerelőt keresni, de feltétlenül legyen neki Star Diagnose szoftvere az autó kiolvasásához. Anélkül egy hasonló Mercinél már az Assyst intervallumjelzőjét sem lehet visszaállítani.
Ha nem száguldozol, akkor elég lehet a 220-as motor. Fogyasztásban normál vegyes használat esetén 6-6,5 literre számíts. Légrugó nincs benne (talán a kombiban van hátul szintszabályozás a futóműben). Ha teheted, akkor a modelfrissített 2004-es típusok közül válogass (onnan ismered meg, hogy nem foncsorozott üveg az első lámpabúra, hanem áttetsző műanyag és kicsit modernebb a belső elrendezés, más a műszerfal.
Sok sikert a vásárláshoz!
Mindenki szidja a légrugókat hogy milyen szar,meg drága. Tisztázzuk. 200-250ekm-ként nem árt felújítani a két elsőt.Kb. 35-40Ft/db,a hátsók elmennek 400ekm is. A kompresszor 15eFt-ból felújítható,de az új Wabco 130eFt.
Az új légrugók(teleszkóp nélkül)70-80eFt/db telóval 170-220eFt/db.Ennyit megérdemel 200ekm-ként azért a kényelemért amit nyújt. Motor,váltó ha rendesen karban van tartva jó olajjal 1milió km-t is elmegy gond nélkül.Fogyasztása 8-11 literig, lábfüggő. Az enyém 8 liter alatt fogyaszt 100km-ként. 204Le 500Nm ha oda lépsz megy mint a rakéta.Elektronikai gondok? Soha sem találkoztam vele a 240eKm-alatt. Én úgy gondolom hogy akik szidják bele futottak egy 500eKm feletti,nem karbantartott típusba.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!