Az Audikat miért pont 200. 000km környékén adják el?
Én arra gondolok,hogy ilyenkor kell nagyszervízt csinálni.
Ilyenkor mit kell lecserélni?(ha lehet akkor valaki leírná részletesen) Kb. ezek mennyibe kerülnek?
Audi A6-ra 2.0Tdi-vel(2004-2006 évjárat) gondoltam.
Igen, a németek akkor adják el, ellenben a 9-7 éves magyarországi Audik annyira vannak visszatekerve, mert az még viszonylag hihető.
Ezek jellemzően olyan autók, amikben 3 évesen volt 200, aztán most még mindig annyi van...
Mert a magyar úgy vásárol, hogy "hány km van benne öcsi? MENNYI?! HÁROMSZÁZEZER?! beep, beep, beep".
Ezért van mindegyik 300-350e km-es 10 éves dízel audi (és merci és bmw) visszatekerve 170-200e km-re, mert azt megveszi a paraszt.
De tegyük fel, hogy 350.000km van benne. Ha rendszeresen volt szervízelve akkor elvileg még lehet jó autó nem?
Vételnél ezért kell inkább az állapotra figyelni mint a km-re; nem?
De. Csak sokan nem állapotra vesznek autót, hanem az elsődleges szűrő a kiszemelt példányok körében, hogy hány km van bennük.
Az ilyenek körében elsődleges szempont, hogy 100.000 alatt legyen. Hosszabb-rövidebb keresgélés után általában rájönnek, hogy ilyen a pénzükért nem nagyon lesz. Ekkor döntenek úgy, hogy na jó, akkor legyen max. 200.000.
Ezt még megveszik, akár vissza van tekerve, akár nem.
Ha meghallják, hogy 250.000-300.000, attól pánikszerűen menekülnek, ahogy írták is mások.
Egyébként nem márkafüggő, minden autóval így van. Mellesleg nagyjából 200.000-300.000 az a km, amíg nagyjavítás, felújítás nélkül gond nélkül elmegy egy autó normál használat mellett. Persze utána sem feltétlenül kuka.
# 6
300e km körül majdnem biztos lehetsz dízelnél egy turbó cserébe.
Nekünk pl. egy 310e km-es 5-ös BMW-nk van.
A turbót 298e-nél kellett cserélni.
Más főalkatrészt szerencsére még nem kellett cserélni. De azért szépen sorba apróságok elromlanak:
LCD kijelzőből elszállt egy csík pixel.
Csomagtartó nyitó motor bekrepált (kézzel nyitható).
Hűtővel volt egyszer valami probléma (kinyomta az összes hűtővizet, érthetetlen), de azt nagyon olcsón megcsinálta egy helyi szaki, fene tudja mi volt a baj).
Ezeken kívül csak a rendszeres karbantartásokat kellett csinálni rajta (olaj, szűrők, fékbetétek, féktárcsa, stb..)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!