CL 500-as Mercedesre (2001-2003) ha ráköltünk 1-1,5 millió forintot vásárláskor, minimalizálhatjuk az esélyt, hogy lerobbanjon valahol a semmi közepén?
De pont az lenne a lényeg, hogy legyen egy hosszú távra is alkalmas utazóautó, mely bárhova elvisz - és vissza is hoz.
Havonta kétszer-háromszor is elszállíttatni tréleren kicsit idegörlő lenne...
Nem a költségek zavarnának, hanem maga a fölösleges procedúra.
Szvsz az elmúlt 10 év rendszeres karbantartásait nem lehet pótolni igazán ha kimaradtak - illetve hogyne lehetne, csak drága így utólag - inkább vásárlás előtt költs rá, azaz ha kinézted a gépet és élőben is szimpatikus, akkor irány az állapotfelmérés. Ha minden igaz a márkakereskedésekben le is kérdezheted a szerviztörténetét az adott gépnek.
Szóval körültekintő választással megúszhatsz pár javítást - de mégis 10 év feletti kocsi, előbb-utóbb lesz baja. Nem nézem meg milyen áron vannak hozzá az alkatrészek, mert asszem felállna a hátamon a szőr egy kicsit... :)
Köszönöm a válaszokat! Én is úgy gondoltam, hogy inkább vásárlás előtt költök rá egy nagyobb összeget, remélve ez segít a "cserbenhagyásokat" megszüntetni/minimalizálni.
Harmadik: a CLK-t használtan vetted? Ha igen, hány évesen?
Használtan, igen. 99-es, 2010-ben vettem, de olyannyira igénytelen állattól, hogy AGR szelepeket amit 100 ezer km-enként kéne cserélni, leszarta, 190 ezer km-el vettem gyári szelepekkel. A kulcsa is szar volt, sokszor lett leejtve, ki volt a lelke, generátor is már a végét járta, aksi kicsi volt és régi, elektronika is rossz volt beázás miatt, váltó olaj szivárgott, hűtése se volt tökéletes... Mégsem hagyott sohasem cserben, mindig beindult és mindig eljutottam vele a célomig. Pedig már kattogott is a szelepek miatt szegény. Már 3 éve megvan, ezalatt szépen lassan rendbe raktam és azóta is megbízható, télen-nyáron azonnal indul. Rengeteget használom, külföldre is járok vele. Vigyázok rá nagyon. Jelenleg így néz ki:
Köszönöm a kimerítő válaszokat! Így már bátrabban fogok hozzá a kereséshez, vásárláshoz.
Ezek szerint nagy hülyeség, hogy a kétezres évek eleji Mercedesek nem megbízhatóak, max. egy tulok lehet az adott autó gazdája, ha mégsem működik neki ahogy kell.
(Az elektronikát átnézettetni, kábeleket kicseréltetni elég egy márkaszerviz, vagy egy Mercedesekkel foglalkozó mesterhez illene inkább vinni?)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!