Melyik a strapabírobb? 125ccm 4t vagy 2t?
Attól függ. Nem mindegy hogy milyen blokkról van szó, egy 10lóerős kínai csodáról, egy japán rendesen összerakottról, vagy egy 40lovas kihegyezett crossgép blokkjáról.
Az se mindegy hogy mit kapott előtted, MINDEN elromlik ha nem kapja meg a megfelelő karbantartást.
Szóval konkrétum nélkül nem lehet nyilatkozni, én 125ccm-ben a 2T-t ajánlanám, ez a kategória nem a 4ütem világa.
Nem ez volt a kérdés!
A 4T sokkal megbízhatóbb. 2T-k jobban mennek, de diákpénztárcához nem valók (én a 4T-t is nehezen tudom tankolni. 2-3 litert fogyaszt, de sokat megyek vele.). Drága az olaj, a benzin, és a dugattyúk sem fán nőnek.
4T Hondát hajtok már egy ideje, nem mondom, hogy nem lehetne erősebb, de városi közlekedésre, meg városon kívül simán elegendő. Egyedül az autópáján érződik gyengének, de engem az se zavar... visszaveszem félgázra és 80-90-nel elautópájázgatok :)
A gyári lánc 19 000km-telment, a fékbetétek még a gyárik,minden működik. Ezt szerintem egy 2T motor nrm mondhatja el magáról 19000km után.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!