Yamaha TZR 50, vélemények?
Mi a bajod az AM6 blokkal? Mindenben az van, tökéletesen működik, olcsó alkatrész, és van dögivel.
Hasonlóak: Rs50, újabb RS1 rieju, vagy RS2
Mi a véleményem róla? Hát:
vőőőőm, tk, vőőőőőőm tk, vőőőőm tk, vőőőőőm tk, vőőőőőőőőőőőő és sikeresen elérted az 50km/h-t.
Nincs értelme a váltós ötvenesnek, ezt tapasztalatból mondom. Volt nekem is. Erre vannak a robogók. Azok azon a fordulaton pörögnek folyamatosan, amin a legjobb a teljesítmény görbe, és úgy-ahogy még gyorsulnak is. Egy váltóssal meg csak pörgeted, és semmi teljesítményt nem érsz el, mellesleg röhejes, mikor ülsz egy nagy, sportmotor kinézetű gépen, és egy kiherélt kávédaráló hangja van. Egy robogó sokkal "jobbat lép", kevesebb a fenntartása, JÓVAL KEVESEBBET ESZIK!, és robogóból is van szép, sportos (Runner, Sr, Aerox, F12-15 és a többi).
Részben igazat adok az utolsónak :) Ben egy erőgépek, viszont van benne valami szép. Én is váltós 50-essel kezdtem, hát nem volt a megbízhatóság szobra, olyan hú de nagyon nem nőtt a szívemhez, viszont jó az a feeling, hogy motoGP-módon közlekedhetsz :D ezalat értem azt, hogy (legalábbis az enyémen) mikor beteszed egyesbe, mintha lőnének, húzhatod a teligázt, pakolhatod a sebességeket, és keménynek érzed magad, miközben nem vagy akkora veszélyben, mint egy R6-oson :) Igaz, hogy nem valami erőgépek, de nekem azért kicsit jobban bejött a kortársak robogóinál...
Viszont nem éri meg NSR 50 után, egyáltalán nem lesz előrelépés, nem fogod azt érezni, hogy egy jobb motoron ülsz. Inkább valami 125-ös, vagy 250-es.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!