Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Yamaha TZR 50, vélemények?

Yamaha TZR 50, vélemények?

Figyelt kérdés
Nagyon bejön a moci, Honda NSR 50-ről váltanék rá, viszont azt olvastam, hogy az újabb (2003 utáni) darabok, amiket nézegetek, erősen olaszok, és nem igazi japán minőségűek. Plusz ha jól olvastam 124 kilogramm, ami elég nehéz ötvenesnek, a Hondám 84 kg. Szóval ha váltok, csalódás fog érni? Rosszabb, mint a mostani vasam? Általánosságban mi a tapasztalat vele?
2013. márc. 24. 20:20
 1/9 A kérdező kommentje:
Esetleg Honda NS-1? Mert ha megnézzük normális állapotú TZR csak negyedmillió felett van, és az a pénztárcám határa, viszont NS-1-es Hondák (75 köbcentisek) 200 ezer forint alatt elég patikák vannak. És úgy tudom, hogy az teljesen japán, nem csak a gyújtás. (Nameg könnyebb, megjegyzem 170 cm vagyok, és nekem kényelmes volt az NSR tehát, nem izgat túlzottan, hogy a TZR nagyobb.)
2013. márc. 24. 20:27
 2/9 anonim ***** válasza:

Mi a bajod az AM6 blokkal? Mindenben az van, tökéletesen működik, olcsó alkatrész, és van dögivel.

Hasonlóak: Rs50, újabb RS1 rieju, vagy RS2

2013. márc. 24. 21:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/9 A kérdező kommentje:
Hát eleinte én is így álltam hozzá, de azt mondják, hogy ez a TZR többek között szeret megszorulni, bár nem teljesen értem, akkor más AM6-os miért nem szorul meg. Meg egy-két hasonló rémhírt terjesztenek tesztekben, fórumokon.
2013. márc. 24. 21:12
 4/9 A kérdező kommentje:
Ja, és szerinted ekkora összeg esetén szabad TZR-ben gondolkodnom? Mert picit félek, hogy azért mégiscsak újonnan 3-4x ennyibe kerül.
2013. márc. 24. 21:15
 5/9 anonim ***** válasza:
TZR egy drága motor. Az igaz. Szép, meg minden. De a tehetősebbek veszik. És még sem jó annyira, mint egy RS50, vagy GPR50 Derbi. Ha az apriliát választanád, figyelj sok a leharcolt, okosan kell nézegetni.
2013. márc. 24. 21:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/9 anonim ***** válasza:
36%

Mi a véleményem róla? Hát:

vőőőőm, tk, vőőőőőőm tk, vőőőőm tk, vőőőőőm tk, vőőőőőőőőőőőő és sikeresen elérted az 50km/h-t.

Nincs értelme a váltós ötvenesnek, ezt tapasztalatból mondom. Volt nekem is. Erre vannak a robogók. Azok azon a fordulaton pörögnek folyamatosan, amin a legjobb a teljesítmény görbe, és úgy-ahogy még gyorsulnak is. Egy váltóssal meg csak pörgeted, és semmi teljesítményt nem érsz el, mellesleg röhejes, mikor ülsz egy nagy, sportmotor kinézetű gépen, és egy kiherélt kávédaráló hangja van. Egy robogó sokkal "jobbat lép", kevesebb a fenntartása, JÓVAL KEVESEBBET ESZIK!, és robogóból is van szép, sportos (Runner, Sr, Aerox, F12-15 és a többi).

2013. márc. 24. 21:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/9 anonim ***** válasza:

Részben igazat adok az utolsónak :) Ben egy erőgépek, viszont van benne valami szép. Én is váltós 50-essel kezdtem, hát nem volt a megbízhatóság szobra, olyan hú de nagyon nem nőtt a szívemhez, viszont jó az a feeling, hogy motoGP-módon közlekedhetsz :D ezalat értem azt, hogy (legalábbis az enyémen) mikor beteszed egyesbe, mintha lőnének, húzhatod a teligázt, pakolhatod a sebességeket, és keménynek érzed magad, miközben nem vagy akkora veszélyben, mint egy R6-oson :) Igaz, hogy nem valami erőgépek, de nekem azért kicsit jobban bejött a kortársak robogóinál...


Viszont nem éri meg NSR 50 után, egyáltalán nem lesz előrelépés, nem fogod azt érezni, hogy egy jobb motoron ülsz. Inkább valami 125-ös, vagy 250-es.

2013. márc. 24. 22:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/9 anonim ***** válasza:
Ben=Nem
2013. márc. 24. 22:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/9 anonim ***** válasza:
36%
6.-nak teljesen igaza van.
2013. jún. 26. 23:14
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!