Robogó hiba többi lent?
Hali!
Ez karburálás hiba.karbit le kéne venned és át kell pucolni és ellenőrizni.
Konkrét gyanakvásom hogy vagy az úszó lyukas és az telik meg benzinnel egy picit vagy a tűszelep rugója el van gyengülve .
Vagy lehet hogy ezt megoldja egy rendes karburátor beállítás is.
Úgy nagyjából ezek a lehetőségek vannak.
Üdv!
Ha el van dugulva a kipuf akkor nem csak leállna ,hanem be sem indulna.
A kérdező pedig írta hogy az elején jól húz.
ha valami el lehet tömődve az csak is a karbi vagy a légszűrő.De én ezt tapasztalatból írom hogy vagy az úszó lyukas vagy a tűszelep rugója van elgyengülve.vagy csak normálisan kell a karbit beállítani.
De ha már vitázok magammal akkor:
Simán ráillik a tünetre, hogy el van dugulva a kipufogó.
Ilyenkor jellemzően alul nyomatékos, több erő lesz benne, viszont nem pörög ki rendesen, csökken a végsebesség.
Amúgy miért nem veszed ki a fojtást belőle?
Vidd el egy szerelőhöz, kiveszi a fojtást, átfúvókázza, beállítja a karbit...
Az úszót kiveszed és megnézed vízben vagy látni fogod alapból hogy van benne benzin.Ha nem ez akkor a tűszelep rugója amit az úszó nyom az van elgyengülve.
Én a kipufogóra azért nem gondolok mert ha el van tömődve akkor amúgy sem lesz benne erő még alsóbb fordulaton sem,Én ezt tapasztalatból írom.
Karbibeállítás.
Kitekered a levegőcsavart 2 teljes fordulatra,aztán végül is csak fülelni kell az a lényeg hogy megkeresed a levegővel azt a pontot ahol legmagasabb a fordulat és ahhoz állítod be az alapjárati csavart.Súbertűt középre érdemes elösszőr tenni.ha ezek megvannak akkor a súberral is lehet játszani de ezt használat közben tudod kideríteni,meg kell nézni mennyit megy végre csőgáznál lefullad e meg ilyenek.
Én még valamit nem értek.
Minek átgyűrűzni?Annak semmi értelme.Ha már annyira el van kopva akkor fúratni kell és nem gyűrűzni.
Ha teljesen el van dugulva a kipufogó akkor lehet, hogy nincs benne erő, nem megy.. Viszont ha csak részben, akkor bizony alsóbb fordulat tartományokban erősebbé válik a motor. Egy jó példa erre a simson s51N (a fojtott változat, ahol a kipufogónyílás le van szűkítve, ez erősebb fojtatlan társainál.)
Ha az úszó lenne lyukas, a tűszelep nem zár, akkor a túlfolyón kijönne a felesleges üzemanyag, alapjáraton, alacsony fordulaton.
Még egy tipp a benzincsap membránja lehet a hibás, vagy dugulás van a rendszerben, és nem kap elég nyálat.
Esetleg, ha a karbi baszkurálva volt akkor nem húzták meg rendesen a fúvókát, vagy kilazult, így ha a főfúvóka rendszer van használatban akkor besokall a motor.
Kedves kérdező:
De miért kell 3 napot várni arra, hogy szétszedd a motort, és megoszd mit találtál? Talán úgy könnyebben lehetne internetszerelni, ha megosztod a látottakat:)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!