Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Robogó hiba többi lent?

Robogó hiba többi lent?

Figyelt kérdés
Vettem egy robogót egy régi kollégámtól régóta ismerem a gépet, minden fojtás benne van, 45 ment nála, mielőtt elhoztam gyűrűt cserélt. ÉS állítgatott a karbin, az olajszabályzón stb. azt mondja. Az a gond vele hideg motorral és meleggel is 25-30-ra fel megy utánna áll le fulladozik, nem gyorsul tovább. Helyből indulásnál ki ugrik alólam van erő nála segítsetek kérlek.
2013. márc. 21. 19:40
1 2
 1/15 anonim ***** válasza:

Hali!

Ez karburálás hiba.karbit le kéne venned és át kell pucolni és ellenőrizni.

Konkrét gyanakvásom hogy vagy az úszó lyukas és az telik meg benzinnel egy picit vagy a tűszelep rugója el van gyengülve .

Vagy lehet hogy ezt megoldja egy rendes karburátor beállítás is.

Úgy nagyjából ezek a lehetőségek vannak.

Üdv!

2013. márc. 21. 20:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/15 anonim ***** válasza:
El van dugulva a kipufogó
2013. márc. 21. 20:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/15 anonim ***** válasza:
46%

Ha el van dugulva a kipuf akkor nem csak leállna ,hanem be sem indulna.

A kérdező pedig írta hogy az elején jól húz.

ha valami el lehet tömődve az csak is a karbi vagy a légszűrő.De én ezt tapasztalatból írom hogy vagy az úszó lyukas vagy a tűszelep rugója van elgyengülve.vagy csak normálisan kell a karbit beállítani.

2013. márc. 21. 21:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/15 anonim ***** válasza:
Ez a 72% olyan mintha magammal vitáznék :)
2013. márc. 21. 21:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/15 anonim ***** válasza:

De ha már vitázok magammal akkor:


Simán ráillik a tünetre, hogy el van dugulva a kipufogó.

Ilyenkor jellemzően alul nyomatékos, több erő lesz benne, viszont nem pörög ki rendesen, csökken a végsebesség.

2013. márc. 21. 22:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/15 A kérdező kommentje:
Sziasztok én is a karbira gyanakszom, gyűrűzés előtt jól ment vitte a 45-öt, utána már nem az előző gazdája meg probálta beállítani de csak találomra, hogy jo legyen az alapjárat, az alsó fokozatban kipörög rendesen úgy kell kapaszkodjak rajta pedig 90+ kg vagyok. De váltás után elfogy nem pörög ki és mintha hörögne is kicsit. Ha az úszó a lyukas mit lehet tenni, 12 mikuni karburátor van benne, tudja valaki mi a keverék beállítása?
2013. márc. 22. 17:33
 7/15 anonim ***** válasza:

Amúgy miért nem veszed ki a fojtást belőle?

Vidd el egy szerelőhöz, kiveszi a fojtást, átfúvókázza, beállítja a karbit...

2013. márc. 24. 13:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/15 anonim ***** válasza:

Az úszót kiveszed és megnézed vízben vagy látni fogod alapból hogy van benne benzin.Ha nem ez akkor a tűszelep rugója amit az úszó nyom az van elgyengülve.

Én a kipufogóra azért nem gondolok mert ha el van tömődve akkor amúgy sem lesz benne erő még alsóbb fordulaton sem,Én ezt tapasztalatból írom.

Karbibeállítás.

Kitekered a levegőcsavart 2 teljes fordulatra,aztán végül is csak fülelni kell az a lényeg hogy megkeresed a levegővel azt a pontot ahol legmagasabb a fordulat és ahhoz állítod be az alapjárati csavart.Súbertűt középre érdemes elösszőr tenni.ha ezek megvannak akkor a súberral is lehet játszani de ezt használat közben tudod kideríteni,meg kell nézni mennyit megy végre csőgáznál lefullad e meg ilyenek.

2013. márc. 24. 13:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/15 anonim ***** válasza:

Én még valamit nem értek.

Minek átgyűrűzni?Annak semmi értelme.Ha már annyira el van kopva akkor fúratni kell és nem gyűrűzni.

2013. márc. 24. 13:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/15 anonim ***** válasza:

Ha teljesen el van dugulva a kipufogó akkor lehet, hogy nincs benne erő, nem megy.. Viszont ha csak részben, akkor bizony alsóbb fordulat tartományokban erősebbé válik a motor. Egy jó példa erre a simson s51N (a fojtott változat, ahol a kipufogónyílás le van szűkítve, ez erősebb fojtatlan társainál.)


Ha az úszó lenne lyukas, a tűszelep nem zár, akkor a túlfolyón kijönne a felesleges üzemanyag, alapjáraton, alacsony fordulaton.


Még egy tipp a benzincsap membránja lehet a hibás, vagy dugulás van a rendszerben, és nem kap elég nyálat.


Esetleg, ha a karbi baszkurálva volt akkor nem húzták meg rendesen a fúvókát, vagy kilazult, így ha a főfúvóka rendszer van használatban akkor besokall a motor.


Kedves kérdező:

De miért kell 3 napot várni arra, hogy szétszedd a motort, és megoszd mit találtál? Talán úgy könnyebben lehetne internetszerelni, ha megosztod a látottakat:)

2013. márc. 25. 10:27
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!