Mi a helyzet azokkal az autósokkal (vannak szép számmal) akik egyszerre működtetik a nappali menetfényt és a tompítottat is? Vagy az utólagosan beszerelt xenon lámpával ami elvileg szabályokhoz van kötve pl. fényszórómosó megléte?
Nekem pl. olyan (utólag beépített) nappali menetfényem van, ami teljes fényerővel világít gyújtás ráadás után, de amint felkapcsolom a helyzetjelzőt (és a tompítottat), lehalványul és 50%-os fényerővel világít. Vagyis ilyenkor nem DRL-ként, hanem helyzetjelzőként funkcionál. Annyi az előírás, hogy a gyári első helyzetjelző izzókat ki kell venni, mert nem világíthat egyszerre kétféle helyzetjelző. (Az enyémhez adtak is műterhelést, ami a CAN BUS-os autóknál megakadályozza, hogy kiégett izzót jelezzenek).
Tehát szemből biztos sokan azt hiszik, hogy szabálytalanul kötöttem be, de nem.
Szabályos utólagos xenon gyakorlatilag nem fut az utakon, mert egy vagyonba kerül. (Projektoros fényszóró kell hozzá, maga a xenon szett, dinamikus magasságállító és ahogy írtad, mosó). Ezt legtöbben nem lépik meg a költségek miatt (többek között én sem).
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!