Yamaha tdr125-be bele lehet tenni etz dugattyút? Mert méretre ugyan annyi és kevesebbe kerül.





Mármint átmérőre annyi? Mert ugye vannak egyéb méretei is a dugattyúnak, nem szokott egy egyszerű, párhuzamos falú henger lenni...
Szóval ha ismered mindkettőnek a pontos geometriáját és egyeznek, valami hasonl hőtágulású anyagból van és megfelel a csapszeg mérete is, akkor mehet bele - de nagyobb az esély hogy több méret is komolyan eltér, ezért inkább ruházz be rendes dugattyúba.










Érdekes gondolat...én megpróbálnám, ha tényleg minden méret stimmel. Fontos, hogy az első fordulatoknál már jó kenés legyen..csak óvatosan.
sok sikert.










Igen, drága hozzá a dugattyú. Épp a nagyobb teljesítményt meg a jobb kivitelezést kell megfizetni általában.
Persze elcserélheted a TDR-t MZ-re, amit olcsón fenn lehet tartani, csak cserébe vállalni kell a kevésbé napos oldalát is: gyengébb, kevésbé megbízható (gondolom én) és kisebb presztízsű...





Egy jópofa kísérletről lenne szó..
Én azt kívánom, járjon szerencsével. Nagy baj nem lehet.
Pannonia, MZ, Danuvia tuningolásán nőttem fel, a trabant tuningolása alap volt egy hétvégén, hajtottuk, amíg szét nem olvadt.Zsiguli motorjavítás gépműhelyben egy délutáni ujjgyakorlat volt...
Ma már a fiataloknak drukkolok, tessék csinálni..nincs jobb a saját tapasztalatnál.
egy ilyen motortuning igazi tapasztalatszerzés..
Motorszerelő vagyok.. Volt mindkét fajta motorom, én nem ajánlom neked.. sok apróság miatt..
Mivel az MZ egy viszonylag lassú fordulatú motor a yamaha pedig pörgősebb ezért nem ugyanúgy fog viselkedni, ergo nagy esély van rá, hogy felrobban a dugó.
- az mz hengerben máshol vannak az átömlő,kipufogó és szívó nyílások mint a yamahában ezért a dugattyú stiftelése sem ugyan az ebben az esetben meg fog akadni az egyik gyűrű a felömlőben és kidobhatod a motorodat.
-nem csak a méretének kell megfelelőnek lennie, hanem a tömegének, kúposságának, csapszegfurat elhelyezkedésének annak méretének stb stb..
Érdemesebb spórolni a gyári dugóra mert ez így csak többe fog kerülni neked.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!