Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Yamaha tdr125-be bele lehet...

Yamaha tdr125-be bele lehet tenni etz dugattyút? Mert méretre ugyan annyi és kevesebbe kerül.

Figyelt kérdés

2013. márc. 18. 14:55
 1/8 anonim ***** válasza:

Mármint átmérőre annyi? Mert ugye vannak egyéb méretei is a dugattyúnak, nem szokott egy egyszerű, párhuzamos falú henger lenni...


Szóval ha ismered mindkettőnek a pontos geometriáját és egyeznek, valami hasonl hőtágulású anyagból van és megfelel a csapszeg mérete is, akkor mehet bele - de nagyobb az esély hogy több méret is komolyan eltér, ezért inkább ruházz be rendes dugattyúba.

2013. márc. 18. 15:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 anonim ***** válasza:
Ha egy működőképes motort akarsz akkor ne tedd bele. Ha egy sufnituningolt, ócska roncsot akarsz akkor próbáld meg, hátha...
2013. márc. 18. 15:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/8 anonim ***** válasza:

Érdekes gondolat...én megpróbálnám, ha tényleg minden méret stimmel. Fontos, hogy az első fordulatoknál már jó kenés legyen..csak óvatosan.


sok sikert.

2013. márc. 18. 15:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/8 A kérdező kommentje:
Az átmérő egyezik.Újat kimondottan tdr-hez 26ezer egy dugattyú szett
2013. márc. 18. 15:54
 5/8 anonim ***** válasza:
Jaj ne...egy dugattyúnak ezernyi tulajdonsága van még a méretén kívül...van neki kúpossága, meghatározott könnyűfém ötvözetből van gyártva, mert bizony az sem mindegy ám, mekkora mértékben tágul üzem közben, és így tovább. Ne próbáld ki, mert nem lesz bele jó. Arról nem is beszélve, hogy az ETZ dugattyúja nehéz, és ha sikerülne is a cserét kivitelezni (amit erősen kétlek), akkor sem tenne jót a forgattyús mechanizmusnak a kő nehéz dugattyú.
2013. márc. 18. 16:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/8 anonim ***** válasza:

Igen, drága hozzá a dugattyú. Épp a nagyobb teljesítményt meg a jobb kivitelezést kell megfizetni általában.


Persze elcserélheted a TDR-t MZ-re, amit olcsón fenn lehet tartani, csak cserébe vállalni kell a kevésbé napos oldalát is: gyengébb, kevésbé megbízható (gondolom én) és kisebb presztízsű...

2013. márc. 18. 17:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/8 anonim ***** válasza:

Egy jópofa kísérletről lenne szó..


Én azt kívánom, járjon szerencsével. Nagy baj nem lehet.

Pannonia, MZ, Danuvia tuningolásán nőttem fel, a trabant tuningolása alap volt egy hétvégén, hajtottuk, amíg szét nem olvadt.Zsiguli motorjavítás gépműhelyben egy délutáni ujjgyakorlat volt...


Ma már a fiataloknak drukkolok, tessék csinálni..nincs jobb a saját tapasztalatnál.


egy ilyen motortuning igazi tapasztalatszerzés..

2013. márc. 18. 17:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/8 anonim válasza:

Motorszerelő vagyok.. Volt mindkét fajta motorom, én nem ajánlom neked.. sok apróság miatt..


Mivel az MZ egy viszonylag lassú fordulatú motor a yamaha pedig pörgősebb ezért nem ugyanúgy fog viselkedni, ergo nagy esély van rá, hogy felrobban a dugó.

- az mz hengerben máshol vannak az átömlő,kipufogó és szívó nyílások mint a yamahában ezért a dugattyú stiftelése sem ugyan az ebben az esetben meg fog akadni az egyik gyűrű a felömlőben és kidobhatod a motorodat.

-nem csak a méretének kell megfelelőnek lennie, hanem a tömegének, kúposságának, csapszegfurat elhelyezkedésének annak méretének stb stb..


Érdemesebb spórolni a gyári dugóra mert ez így csak többe fog kerülni neked.

2013. dec. 10. 21:51
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!