Egy zsír új 50-es Simson henger hány kilométert bír normál használatnál? Mennyire kopik a tiszta vas?
Azért egyik motornál sem a tiszta öntvény a henger belső fala.
Van bennük egy acélpersely. Ami eléggé szívós, de a gyűrűkel együtt kopik.
Ha nagyon megkopott akkor meg fel kell fúratni(pár tizedet szednek csak le belőle ilyenkor) és megint kibír jópár 1000km-t.
Teljesen más technológia.
Egy bevonatosban a gyűrűk hamarabb kopnak, de csak azt kell cserélni. Ha viszont sérül a bevonat az igencsak költséges.
Meg persze az előállítása is drágább és bonyolultabb.
Míg egy sima acélperselyesnél nem sokkal van keményebb anyagból a henger mint a gyűrűk, így mire azok elkopnak többnyire egy kis váll is kopik a hengerbe, tehát azt is fúrni kell. Sérülésnél szintén csak fúrni kell, ami jóval olcsóbb mint egy bevonatost.
Meg persze az előállítása is olcsóbb mint egy keménykrómos hengeré.
De igazából ne ezt nézd. Ez egy régi technológia, de tökéletesen és épp elég ideig működik ez is. A kemény krómos újabb.
Szerencséd van vele.
De idővel ott fog leghamarabb elkezdeni lepattogni. Erre igencsak jó esély van.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!