Simson stár blokkomba ha elvégzem ezeket a módosításokat, akkor elérhetek valamilyen eredményt?
tehát raknék rá babetta gyújtást, nagyobb főfúvókát a karburátorban, kibelezném a kipufogót, előre nagyobb fogaskereket raknák
ha esetleg tudtok még valami módosítást írni ami növelhet a végsebességen, akkor azt írjátok le, köszi :)
azt hiszem 15 fogas lánckerék van rajta elöl
és ha raknák előre 16-os, hátulra meg 30-32 fogasat, akkor menne is meg gyorsulna is?
mert ez egy romet pony simson blokkal, és hátul rendes pony lánckerék van, 24-25 fogas azt hiszem
Teszel rá Babetta gyújtást: ez jó, mert magas fordulaton is biztos lesz a szikra. Igaz, a motor így, gyári állapotában soha nem ér el olyan fordulatot, ami mellett a megszakítós gyújtás ne tudna biztosan dolgozni, tehát csak annyit érsz el, hogy többé nem kell megszakítóhézagot állítanod.
A nagyobb főfúvókának nem látom értelmét. A motor nem attól megy, hogy döntöd bele a benzint, hanem attól, hogy a megfelelő arányú benzin-levegő keverék megy bele. Az üzemanyagnak ugyanis el is kell égnie valamiben. Ha most jól működik a motor, akkor minden bizonnyal megfelelő az arány, nagyobb főfúvókával viszont túldúsul, erőtlen lesz, kormol és még sokat is fogyaszt.
A kipufogót sem tudom, minbek belezed ki. A gyári kipufogót nagyon jól kitalálták, illeszkedik a vezérlési szögekhez, segíti a gázcserét. A kibelezett kipufogóban viszont nem ennyire jók az áramlási viszonyok, nem megfelelő a nyomáshullámok mozgása, a motor csak gyengébb lesz, de legalább jó hangos.
A nagyobb fogaskerék jó: nő tőle a végsebesség, feltéve, hogy le tudja forogni a motor a 3. fokozatot. Cserébe viszont lomhábban fog gyorsulni.
Látom, a hengert nem akarod fúratni és rezót sem akarsz. Nos, ha nem módosítasz semmit a motoron (mert a karbi ész nélküli átfúvókázása és az agyatlanul átalakított kipufogó minden, csak nem normális tuning), akkor mégis mitől lenne erősebb? Sajnos ez nem olyan, mint a Need for Speed, ahol két kattintástól vadállat lesz a' impréza, azt' lenyomja a vejront is. A valóságban bizony dolgozni kell a motoron, mondjuk úgy, hogy megfúrod, kicsit megigazgatod a csatornákat, veszel vagy készíttetsz egy olyan rezót, ami megfelelő karakterisztikát produkál, aztán behangolod a karburátort.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!