Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Simson stár blokkomba ha...

Simson stár blokkomba ha elvégzem ezeket a módosításokat, akkor elérhetek valamilyen eredményt?

Figyelt kérdés

tehát raknék rá babetta gyújtást, nagyobb főfúvókát a karburátorban, kibelezném a kipufogót, előre nagyobb fogaskereket raknák

ha esetleg tudtok még valami módosítást írni ami növelhet a végsebességen, akkor azt írjátok le, köszi :)

azt hiszem 15 fogas lánckerék van rajta elöl


és ha raknák előre 16-os, hátulra meg 30-32 fogasat, akkor menne is meg gyorsulna is?

mert ez egy romet pony simson blokkal, és hátul rendes pony lánckerék van, 24-25 fogas azt hiszem


2013. márc. 2. 15:41
 1/4 A kérdező kommentje:
ja és a hengeren nem akarok fúratni, és rezó kipufogót sem akarok rá
2013. márc. 2. 16:06
 2/4 anonim ***** válasza:
100%

Teszel rá Babetta gyújtást: ez jó, mert magas fordulaton is biztos lesz a szikra. Igaz, a motor így, gyári állapotában soha nem ér el olyan fordulatot, ami mellett a megszakítós gyújtás ne tudna biztosan dolgozni, tehát csak annyit érsz el, hogy többé nem kell megszakítóhézagot állítanod.

A nagyobb főfúvókának nem látom értelmét. A motor nem attól megy, hogy döntöd bele a benzint, hanem attól, hogy a megfelelő arányú benzin-levegő keverék megy bele. Az üzemanyagnak ugyanis el is kell égnie valamiben. Ha most jól működik a motor, akkor minden bizonnyal megfelelő az arány, nagyobb főfúvókával viszont túldúsul, erőtlen lesz, kormol és még sokat is fogyaszt.

A kipufogót sem tudom, minbek belezed ki. A gyári kipufogót nagyon jól kitalálták, illeszkedik a vezérlési szögekhez, segíti a gázcserét. A kibelezett kipufogóban viszont nem ennyire jók az áramlási viszonyok, nem megfelelő a nyomáshullámok mozgása, a motor csak gyengébb lesz, de legalább jó hangos.

A nagyobb fogaskerék jó: nő tőle a végsebesség, feltéve, hogy le tudja forogni a motor a 3. fokozatot. Cserébe viszont lomhábban fog gyorsulni.

Látom, a hengert nem akarod fúratni és rezót sem akarsz. Nos, ha nem módosítasz semmit a motoron (mert a karbi ész nélküli átfúvókázása és az agyatlanul átalakított kipufogó minden, csak nem normális tuning), akkor mégis mitől lenne erősebb? Sajnos ez nem olyan, mint a Need for Speed, ahol két kattintástól vadállat lesz a' impréza, azt' lenyomja a vejront is. A valóságban bizony dolgozni kell a motoron, mondjuk úgy, hogy megfúrod, kicsit megigazgatod a csatornákat, veszel vagy készíttetsz egy olyan rezót, ami megfelelő karakterisztikát produkál, aztán behangolod a karburátort.

2013. márc. 2. 16:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/4 anonim ***** válasza:
A kollégának egy hatalmas zöld kéz! Nekem nem volt erőm leírni...
2013. márc. 2. 17:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/4 anonim ***** válasza:
Tedd el írásod, 1 hét múlva megint kell, de lehet hamarabb, jön a tavasz!
2013. márc. 2. 22:22
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!