Egy 4T 125-ös motort hogyan lehet tuningolni? Vezérműtengely reszelés, szelepek tágítása?
"Vezérműtengely reszelés, szelepek tágítása?"
Te jézus atyám!!!!!
Elképzeltelek kézi reszelővel hogy reszeled a vezérmőtengelyt és az is hogy furóval felfuród a szelepfészkeket
Kiveszed a blokkot, beleraksz egy 2 üteműt.
4 üteműt sokkal bonyolultabb tuningolni. Na meg akkor sem lesz tuningolva sem olyan erős mint alapból egy 2 ütemű...
#1: drotkefe
#3: Hat dt125 vagy xt125, a dt-t meg tudnam is de a 4t azert masabb mert az nyomatekbol megy es "fordulatbol". van 4t 50esbol is 14 lovasmeg van 2tbol is, es a ketto kozul a 4t-t valasztanam, am hallottam marolyat hogy dt125bol 30lo... na az azert mar jobban kene
Azonos lökettérfogatnál a 2T biztosan többet tud, főleg mert azonos fordulatszámra kétszer annyi munkaütem jut.
A négyütemű tuningolása jóval drágább és bonyolultabb, ott már nem lehet reszelővel alakítgatni mint a kétütemnél ami végtelenül egyszerű.
Végülis az irány jó amit felvázoltál, csak kicsit máshogy kell csinálni, pl. a meghatározott profilú vezérműtengelyt elkezdenéd reszelővel tönkretenni, akkor azzal csak galibát csinálnál. Lehet bővíteni a hengerfej csatornáit - persze maróval, nem reszelővel. Lehet csináltatni jópénzért egyedi vezérműtengelyt aminek más a profilja (nagyobbat nyit, esetleg a nyitás/zárás idejét, sebességét is változtatni), szeleprugókat cserélni stb stb... A 4T tuningolása más tészta mint a 2T, komolyabb szerszámozottság kell hozzá.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!