Mex11 kérdése:
Milyen egy Audi Q7 3. 0 TDI?
Figyelt kérdés
Hogy megy?
Valóban igaz az, hogy már 1200-1400-as fordulaton jól húz?
Kisebb-nagyobb hegyeken 1500-1800-as fordulaton jól tud menni, vagy igényli a nagyobb fordulatot?
A légrugós változat, hogy bírja a rossz kátyús, hepehupás szakaszokat?
És ez már dupla kuplungos?
2013. febr. 18. 21:10
1/2 anonim válasza:
1200-1400-as fordulaton is már használható, de inkább 2000 könyékén lódul meg igazán. Az 1500-1800-as fordulat valószínű elegendő lenne hogy menjen a kocsi hegynek felfele is, mert padlógáz mellett ezen a fordulaton már 140 lóerő körül képes leadni a motor, de ettől még az automata biztos hogy nem ebben a tartományban fogja járatni (főleg emelkedőn), mert a motornak nem ez az ideális, (inkább részterhelésen, kisebb nyomatékkal, de nagyobb fordulattal). Egyébként jól megy az autó persze nem igazán érezni se a sebességet se a gyorsulást, de 9 mp 0-100-ra, és 210 km/h végsebesség szerintem elég jó ennek a nagy testnek. Én DSG váltósat még nem láttam, persze lehet hogy már van, de inkább tiptronic. a légrugóról nem tudok nyilatkozni, sok jót nem hallottam róla úgy általábana tartosságát illetően, bár mikor kifingik szokták gázteleszkóposra cserélni az ilyen jellegű autókban.
2/2 anonim válasza:
Nagyon jó autó, úgy húz, mit egy mozdony. Én nem vennék légrugósat, mert úgy sem vinném terepre, csak a baj lenne vele. Egyébként tudomásom szerint még nem DSG váltós.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!