Simson star hengerében van valami fojtás gyárilag?
vagy ha nem a hengerbe akkor a blokkba, vagy valamit ha kiveszek belőle, akkor erősebb lesz-e
pl a főtengelyben van parafa gyárilag vagy valami?
és ha a főntengellyel van valami módosítás akkor erősebb lesz e?
50-es star blokk
Úgytudom hogy nincs.
De ha kiégeted a kiput,ki fog állni kerékre!
tiszta a kipufogó
ez egy épített motor, és kicsit akarnák rajta erősíteni
most oilvastam olyant hogy a súber tetejéből lereszelek 3mm-ot akkor többet emel a tűn a bovden, esetleg jobban menne?
Attól nem menne jobban,mert retekgáznál is teljesen nyit a súbergyűrű.
A tűt akaszd a legfelső állásba,attól harapósabb lesz.
Vannak spéci dugók,gyűrűk,főtengelyek,érdemi változást csak ezekkel érsz el,egy fúratást követően..
hogyan van a legfelső állásban a tű?
úgy hogy megfogom a tűt és a legalsó bemetszésbe rakom a lemezt?
"és még ha kifúrnám 16-osra a karburátor torkát, az segítene valamit?"
A Star karburátora gyárilag 16-os torokátmérőjű. Egyébként pedig a közkeletű tévhittel ellentétben a tuning nem a karburátornál kezdődik, azt a kész motorhoz kell hozzáigazítani. Tessék szépen növelni a sűrítést, rendberakni a csatornákat, átalakítani vagy kicserélni a kipufogót, aztán ahhoz belőni a karburátort.
az a helyzet hogy nem gyári rendes kipufogó van rajta, mert ez egy romet pony, simson star blokkal, és egy kipufogót hegesztettünk össze neki, van rajta egy könyök azon van egy kb 8 cm átmérőjű cső, a végei be van csinálva, és a csőben vagy egy folytás, olyan folytás mint amiket a gyári kipufogókba tesznek, hogy elzárja az egészet és akkor majdnem a közepén van egy lyuk, és ahol kimegy a füst ott van rajta egy kb 15-ös furat, és arra rá van hegesztve még egy 3 centis cső aminek az átmérője kb 15-ös
csak az a baj hogy ezzel a kipufogóval nem megy úgy mint egy normális gyári simson kipufogóval, mert raktam én rá múltkor egy rendes kipufogót kipróbálni, azzal sokkal könnyebben pörgött, könnyebben ment vele, és jobban is ment vele, ezzel az építettel meg nehezebben megy, és nem is gyorsul úgy, de nem tudok rá szerezni rendes kipufogót, meg egy simson kipufogó hosszabb mint az egész romet, meg azt nem is tudom hogyan rögzíteni :S
Na, csak visszatértél! Emlékszem ám a sztorira, pólóból akartatok fojtást a kipufogóra, aztán meglepődtél, hogy a gyári dobbal jobban ment a Simson, mint bármi mással. Úgy látom, még mindig nem nyúztátok agyon a gépet, pedig nem jósoltam neki nagy jövőt.
Nézd: vergődhetsz te akárhogyan a karbival, amíg egy teljesen véletlenszerű kipufogó van rajta, nem fogsz eredményt elérni. Valószínűleg a dob úgy veri vissza a nyomáshullámokat, ahogy épp sikerül, szó sincs róla, hogy javítaná a henger töltését. Ha nem jó rá a Simson-kipufogó, akkor terveztetni és gyártani kell egy egyedi rezót, mégpedig olyat, ami elfér a motoron, de normális hatása van. Persze ez nem lesz könnyű, mert rövid hosszon nehéz jó rezonátort építeni, de csak jobb lehet a házilag kókányolt kipufogónál.
Ha ez megvan, utána érdemes belenyúlni a blokkba: a szépen összedolgozott csatornaillesztések, eldolgozott kanyarulatok, kicsit polírozott csatornafalak (nem kell túlzásba vinni, az csak rontja a helyzetet) megteszik a maguk hatását. Ha kicsit növeled a sűrítést, akár még jobb is lehet a helyzet. Ehhez már csak egy nyitott légszűrő kell (megfelelő ápolással, persze), hozzá kell hangolni a karbit és a gyújtást, aztán menni is fog a motor.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!