Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Mik a 2 és a 4 ütemű robogók...

Mik a 2 és a 4 ütemű robogók előnyei, hátrányai?

Figyelt kérdés
2009. szept. 6. 23:06
1 2
 1/11 anonim ***** válasza:

A 2 ütemű gyorsabb (jóval), viszont hangos és a benzinhez olajat kell adagolni tankolásnál.

A 4 ütemű gyengébb, viszont halk és gazdaságosabb.

2009. szept. 6. 23:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/11 anonim ***** válasza:
52%
A 4 üteműnek nagyobb az élettartama.
2009. szept. 7. 07:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/11 anonim ***** válasza:

A 2 ütemű motor egyszerűbb szerkezetű, ezért olcsóbb

A 2 ütemű motorban kevesebb mozgó alkatrész van, így a javításáanak költségei kisebbek

A 2 ütemű motor igénybevétele nagyobb

A 2 ütemű motor fajlagos tüa. - és kenőolaj-fogyasztása nagyobb

2009. szept. 7. 08:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/11 anonim ***** válasza:

2 ütemű: ugyanolyan ccm mellett nagyobb teljesítmény, jobban gyorsul, többet fogyaszt, lényegesen rövidebb az élettartama, környezetet jobban szennyezi, sok olajat elfüstöl

4 ütemű: ugyanolyan ccm mellett kisebb teljesítmény, lomhább, kevesebbet fogyaszt, élettartam a kétütemű többszöröse, környezet barátabb, olajban futnak a forgó alkatrészek (emiatt hosszabb az élettartama)

2009. szept. 7. 09:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/11 anonim ***** válasza:
17%
Akár milyen robogót veszel, (csak a robogók - amin nincs váltó) annak nincs előnye csak hátránya. Ennyi
2009. nov. 8. 19:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/11 anonim ***** válasza:
22%

Az utolsó válaszolóval egyet értek.

Városba jó boltba futkozni meg hasonlókra de másra nem nagyon.

Engem nagyon idegesít amikor 14-15 éves kis gyökerek a szaros kis robogoikat bömböltetik az utcán ,és azt hiszik ,hogy tudnak motorozni.

Amúgy városba közlekedni lehet ,hogy nem rossz (föleg 4ütemü ,halkabb nem füstöl anyira és nyomatékosabb) de vagánykodni nem lehet vele.

2009. nov. 17. 16:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/11 anonim válasza:
Egyértelműen 4ütem... 4 ütemű 125CC-st vezethetsz kismotor jogsival (4,5Kw) Pont belefér.. (tudom mert emiatt voltam már KPM-nél :D) ha vagánykodni akarsz akkor azt is tudsz.. 1 kerék... gumifüstölés, mad-mex mindent meg lehet vele csinálni.. és amúgy ezzel tudomány megcsinálni a dolgokat nem váltóssal... mivel ennél nincs "Kuplungkar" ami 1000x meg könnyítené a dolgod.. ami a hosszútávot illeti.. 550Km-ert mentem vele egyfojtába 2x-i 10 perces pihenővel és megette szónélkül.. viszont a 2 ütemű aprilia 150-200Km-nél már nyefegett..
2010. márc. 14. 15:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/11 anonim ***** válasza:
100%

Mi az nálad, hogy nyefegett?

Amúgy a kétüteműnél a rövidebb élettartamot úgy értsd, hogy elkopik a henger jó pár ezer km után, aztán akkor elviszed szerelőhöz, 3 ezer Ft-ért felfúratod és megint használod jópár ezer km-t

2010. márc. 18. 20:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/11 anonim válasza:

a 2 ütemű büdös, és utálom, a 4 ütemű, az halkabb, és szeretem.

a 2 üteműt, azt egyszerűbb tuningolni.

nekem vadiúj 2010-es 4 ütemű robogóm van, és az alapjáratot csak egy kis szaros ketyerével lehet rajta állítani, amir rádugsz.

2010. máj. 22. 15:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/11 anonim ***** válasza:

15:45


igen a 2 ütemű megy 70 körül a te 2010-es (gondolom kínai) vadiúj 4 üteműd 90-et mutat, de az csak 45-50.


Szerintem is megérte!

2010. máj. 22. 18:37
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!