A motor nem túl erős, dinamikus vezetésre akkor alkalmas ha pörgeted.
Sok gond nincs ezekkel az autókkal. Ennél a típusnál a kasztni szokott rohadni, érdemes megnézni.
Áhh,nem oda kell.:)
Munkába bejárni napi szinten 23-23km-re kellene,illetve minden 2.héten 2szer 200km-re.
Az az igazság,hogy első autónak lenne(előtte már van 5év gyakorlatom),ami a sajátom.Többet nem akarok rá költeni,mert még mindig történhetnek hibák,és akkor inkább ennyit bukjak,ne többet.Továbbá ez már nem fog annyit esni árfekvésileg,mint egy 1milliós kocsi.
Szerintem ha gondozom,4-5év bőven lehet benne,garázsban tartva.
Ez legalább nem importált autó, és valószínű, hogy őszinte a kilométerállás. Viszonylag egyszerűen karbantartható, egyszerű autó, ami megérheti a pénzét, ha:
nem kell egyből cserélni a tipikusan tartós, de kopó alkatrészeket, amiknek drágább a cseréje- fékek, lengéscsillapítók. Ha ezek jó állapotúak, akkor megéri ezt a pénzt. Ha csereképesek, akkor átgondolandó, mert ezek cseréje 100-150 ezer között lenne (összesen). Aztán a kipufogórendszer az ami ebben a korban esélyes a szétrozsdásodásra, és a cseréje szintén többtízezres tétel. A gumik? 4 db új példány 60 ezer körüli összeg.
Ha ezek összeadódnak, máris 200-300 ezer közötti összegről beszélünk, amit egy 11 éves kocsira a vételár kifizetése után fájó dolog lenne rákölteni.
Egy vásárlás előtti állapotfelmérésre érdemes lenne elvinni, ott megmondják mi jó- mi nem.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!