X17dt motorkódú opelom ma menet közben megállt. Mik lehetnek a problémák?
A 2,0-ás motorokkal nem vagyok nagyon képben. Azok mindegyike szinte adagoló hibás nagyon drága megjavítni. De ha az elromlik nem is indul be, neked viszont gurul. 150-250 ft-os javításról beszélek, ezért kerüli mindenki ezt a tip.
A kódból ítélve neked 1,7es van ha nem tévedek. Nekem is 1,7-es van. Mindegyik gyári hibás generátorral. Még a legújabban is - Opel szalonból tudom -!!!!! A generátorban szoktak a vezetékek összeégni, mert valahonnan olaj megy rá. Csak ebben a tip. van valami tömítés, ami elöregszik és átszivárog az olaj. Nekem is volt már ilyen, de égett szagot lehetett érezni elől. Később beindult az autó, és semmit nem vettem észre, még a hibalámpa sem világított. Fel kelet újítani a generátort, majd később vettem egy gyárilag felújítottat.
A másik probléma lehet még az adagoló. Ezen a tip. az adagoló elektronikája szokott tönkremenni. Kb. 30 000 Ft a javítása.
De szerintem nálad valami dugulásos téma lehet vagy pedig az adagoló kezd behalni. De szerintem az adagoló ha tönkremegy azután nem megy mint neked. Érdemes ezt a két dolgot megnézetned a szerelővel, ha a szűrőcsere nem hoz eredményt.
A víztartályban nem látsz olajos foltokat??
Nekem az y17dt van / astra g 2001/. Nem feltétlenül a hengerfej a probléma ha olajos a vized. Ezzel szokták becsapni az embereket a szerelők. Csak jó ha tudod - nem tudom a te tip. motorodnál is így van e - ha olajos a vized néhány pár filléres tömítés szokott kimenni az isuzunál. Gyakran 500 000 Ft-nál járnak az emberek, amikor már hajlandóak a szalonba elmenni. Ekkorra már az egész hengerfejet kicserélteti vele a szerelője sajnos. A porlasztókon van valami kis tömítés. Az szokott kimenni, de sajnos roncsolás nélkül nem tudod kivenni így olcsó körökben is 60 e körül van az egész. De a te esetedben ez nem is lehet baj, csak érdekességként írtam.
Nekem a nem indulás csakis a generátor hibájakor volt. lassan 400 000 km-nél :-) járok. Adagoló bajom még nem volt és mindig indult eddig a kocsi. Szerintem valami dugulás téma van biztosan vagy a tanknál vagy a szűrőnél.
Estleg még javíthat a dolgokon ha véletlenül elektromos baja volna, hogy leveszed az akkusarut egy 15p-re, hogy a sz.gép frissüljön
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!