Gyertya kormozódás mitő lehet?
Van egy 1.4-es, karburátoros autóm, és egyfolytában kormozódik a gyertya, már minden cserélve volt pedig.
Co alapjáraton: 05, fordulaton 0,5. Előgyújtás gyári értéken, új megszakító, új szelepszár szimmeringek, gyújtókábelek ki lettek mérve, azok is jók.
Kb 60-70 km alatt kormosodik be annyira, hogy kihagyogatnak a hengerek. Mitől lehet? Kérlek segítsetek.
A keverék képzéssel van gond ...
Így itt nem megoldható...
Milyen a központi karbi ?
Légyszi ...kösz :)
A tipus Nissan Sunny, egy darab kéttorkú karburátor,(Hitachy márkájú) a második torok mechanikusan nyit, városban kb 7 km-t megyek átlagosan egyszerre, de ma voltam egy 120 km-s úton, 70 km után meg kellett álljak, drótkefézzem a gyertyákat, annyira rángatott már. Iszoyat feketék voltak. Utána gond nélkül folytattam az utat. Tegnap előtt volt a szelepszárszimmering csere, mintha javult volna valamit kicsit vele. Ezt is a szerelő csinálta, gondolom akkor a szelephézaggal sem lehet gond.
A gyertyák hőértékét sajnos nem tudom, de azok most nem voltak cserélve, és korábban ugyan ezekkel a gyertyákkal nem kormozódott. Egyébként a márkájuk NGK. Légyszi segítsetek, tanácstalan vagyok.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!