Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Gyertya kormozódás mitő lehet?

Gyertya kormozódás mitő lehet?

Figyelt kérdés

Van egy 1.4-es, karburátoros autóm, és egyfolytában kormozódik a gyertya, már minden cserélve volt pedig.

Co alapjáraton: 05, fordulaton 0,5. Előgyújtás gyári értéken, új megszakító, új szelepszár szimmeringek, gyújtókábelek ki lettek mérve, azok is jók.

Kb 60-70 km alatt kormosodik be annyira, hogy kihagyogatnak a hengerek. Mitől lehet? Kérlek segítsetek.



2013. febr. 10. 18:07
1 2
 1/14 anonim ***** válasza:

A keverék képzéssel van gond ...

Így itt nem megoldható...

2013. febr. 10. 18:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/14 A kérdező kommentje:
Én is azt mondtam, de elvittem szerelőhöz, gázelemzővel megmérte, és azt mondta jó a keverék.
2013. febr. 10. 18:45
 3/14 anonim ***** válasza:
milyen tipusu központi karbis vagy hagyományos?
2013. febr. 10. 18:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/14 anonim ***** válasza:
Nem biztos, hogy keverékképzés. Most hirtelen eszembe jutott, hogy a gyújtógyertyáknak el kell érniük az öntisztulási hőmérsékletet. Milyen hosszú utakra szoktál menni az autóval? Mennyi idő alatt melegszik fel üzemi hőfokra a motor? Milyen hőértékű a gyertya benne? Mekkora volt a gyári?
2013. febr. 10. 19:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/14 anonim ***** válasza:

Milyen a központi karbi ?

Légyszi ...kösz :)

2013. febr. 10. 19:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/14 anonim ***** válasza:
Típust adhatnál kérdező ..
2013. febr. 10. 19:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/14 A kérdező kommentje:

A tipus Nissan Sunny, egy darab kéttorkú karburátor,(Hitachy márkájú) a második torok mechanikusan nyit, városban kb 7 km-t megyek átlagosan egyszerre, de ma voltam egy 120 km-s úton, 70 km után meg kellett álljak, drótkefézzem a gyertyákat, annyira rángatott már. Iszoyat feketék voltak. Utána gond nélkül folytattam az utat. Tegnap előtt volt a szelepszárszimmering csere, mintha javult volna valamit kicsit vele. Ezt is a szerelő csinálta, gondolom akkor a szelephézaggal sem lehet gond.

A gyertyák hőértékét sajnos nem tudom, de azok most nem voltak cserélve, és korábban ugyan ezekkel a gyertyákkal nem kormozódott. Egyébként a márkájuk NGK. Légyszi segítsetek, tanácstalan vagyok.

2013. febr. 11. 06:11
 8/14 anonim ***** válasza:

[link]


Gyujtogy2.doc

2013. febr. 11. 09:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/14 anonim ***** válasza:
nos elsö körben azt tudná neked tanácsolni,hogy nézd meg a motor hömérséklete eléri e az üzemmeleg állapotot,/tehát a termosztát megfelelöen müködik, nem levegös a rendszer/másodszor a hibajelenséged tipikusan szivatóra utaló ,sok benzint kap, dus a keverék ezeket a karburátoron tudod végig böngészni ,vákumcsövek épek e mindenképpen az üzemanyag mennyiségét és minöségét kellene beállitani. csak egy példa 60-70km-ert szivatoval is elmegy az auto de a tul sok benzintöl általában ennyit bir mig a gyertyák a sok koromtol,benzintöl zárlatosak lesznek nem birja a szikrát átadni./amugy nekem egy fiat cromán volt ugyanilyen problémám/
2013. febr. 11. 12:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/14 anonim ***** válasza:
még azt kérdezném töled igy utolag /nem ismerem a tipust/lambda szonda van e benne,mert a hibás lambda szokott még ilyet produkálni
2013. febr. 11. 12:17
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!