Szét éppen nem hullik de 100-150 ezret simán rá kellene költeni, hogy a műszakin át lehessen nyomni, és utána is mindig adódik valami szerelni való.
Egyszóval: Pénztemető!
2013. febr. 2. 21:16
Hasznos számodra ez a válasz?
2/8 anonim válasza:
Azért csak ennyi az ára, mert nincs rajta műszaki. És feltételezem csomót kell rá költeni. Ingyen se kéne ez az autó.
2013. febr. 2. 21:26
Hasznos számodra ez a válasz?
3/8 anonim válasza:
A motornak valószínűleg nincs komoly baja, a karosszériát meg lehet könnyen javíttatni ha kell.A baj ott lehet hogy írja hogy elhanyagolt, és ha kell cseréltetni egyszerre a kopó alkatrészeket (fékek, lengéscsillapító, csapágyak, kipufogó, görgők és szíjjak) akkor az húzós lehet. Ha szeretnéd megvenni szerintem úgy csináld hogy beszéld meg a tulajjal először is az árat de úgy hogy csak akkor veszed meg ha elmentek vizsgáztatni és ha átmegy (te fizeted és ez független az ártól) megveszed. Ha meg nem akkor kifizeted a sikertelen vizsga díját (azt hiszem pár ezer) vagy egy sima állapotfelmérést kértek (az is pár ezer) így nem bukhatsz nagyot. Csak te is legyél ott, és ne úgy csináld hogy inkább annyival többet fizetsz neki.
2013. febr. 2. 21:31
Hasznos számodra ez a válasz?
4/8 szántóvető válasza:
a 80-as évek elején ez volt a legjobb autó európában a 126-os mercivel együtt.
ennek a 2.2-es benzines változata ment másodikkal 120-at.(ötös váltója van)
galvanizált kasztni,nem rohadt még 15 évesen sem.
csak nagyon eljárt fölötte az idő,már 30 éves..
de én nem felejtem el soha.
Ami furcs az az hogy 84-ben már 5 hengeres turbo dízel motorral szerelték őket.
És az adagolójuk rossz konstrukció volt és drága volt javíttatni.
Én azt javaslom hogy nézd meg,ha tényleg jó a motorja akkor megéri annyiért.
2013. febr. 2. 21:39
Hasznos számodra ez a válasz?
5/8 anonim válasza:
Az ilyenekért már a tulaj szokott fizetni hogy elvigyék.
2013. febr. 2. 22:03
Hasznos számodra ez a válasz?
6/8 anonim válasza:
"galvanizált kasztni,nem rohadt még 15 évesen sem. "
Kivéve, ha törve volt és sz@rul csinálták meg. Haver a 100-ason már kétszer cserélt sárvédőt és megint kellene :)
Amúgy reális ár érte, de erre tuti kell még bőségesen költeni.
2013. febr. 2. 23:27
Hasznos számodra ez a válasz?
7/8 anonim válasza:
szerintem is 100 ezerért ne várjon az ember ferrárit
A mételepen is megadnak ennyit ért miért az eldónak kéne fizetni ért nem mindenkinek van 1-2 milliója hogy egy újjab kocsit vegyen szerintem erre ha még rákőltől 150 ezret jókis gép vállik belőle és az se garantált hogy egy DRÁGÁBB autóra nem kell költeni
2013. febr. 3. 00:28
Hasznos számodra ez a válasz?
8/8 szántóvető válasza:
egyetértek laci úrral,ha 150-ből megvan a műszaki és jó a motor akkor még évekig elketyeg és 300ezerből kijött.nincs tele mindenféle bonyolult elektronikával se a motor se az utastérben.elektromos ablak szervokormány és ABS van benne,talán még klíma is és ennyi.
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!