Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Nehéz simson s50-en hengert...

Nehéz simson s50-en hengert cserélni?

Figyelt kérdés
Most vettem simsonomra egy 60ccm-es hengert nehéz rá felrakni valamint a dugyttyút kicsrélni, illetve mit hogyan kell?
2013. jan. 31. 15:20
 1/9 anonim ***** válasza:
Én azért a 10 ccm-ért nem variáltam volna.
2013. jan. 31. 15:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/9 A kérdező kommentje:
sokat dob rajta!
2013. jan. 31. 15:23
 3/9 anonim ***** válasza:

Persze, hogy dob rajta, ha cserélsz karbit és kipufogót is:D


Ez olyan dolog, hogy én hiába venném fel Usain Bolt futócipőjét, attól még nem tudnám 10 mp-en belül futni a száz métert:D:D:D

2013. jan. 31. 15:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/9 A kérdező kommentje:
Jó oké csak nem ez volt a kérdés
2013. jan. 31. 15:36
 5/9 anonim ***** válasza:
100%
segítenék balla,de múltkor köcsög bunkó módon írkáltál privátban
2013. jan. 31. 15:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/9 anonim ***** válasza:
100%

Először ellenőrizni illene, hogy megvan-e minden a javításhoz. Alkatrészek, szerszámok, műhely és szaktudás - a legutóbbi úgy tűnik nincs, így nem célszerű nekiállni.


De a leszedést leírom, arra van időm:


Kipufogót leszereled, lehetőleg a hozzá való körmöskulccsal. A karbit szintén, vigyázva a vastag közdarabra a karbi és a henger között (az szükséges, hogy ne legyen gond a karbi melegedéséből, a sima rajzlap-tömítés nem elég). Kiveszed a gyertyát, óvatosan félreteszed. Oldod a 4 db M6-os anyát egy 10-es dugókulcs segítségével, leemeled a hengerfejet amit szintén óvatosan félreteszel. Mivel ugyanezek az anyák tartják a hengert, így az is lejön. Lefelé nem túl bonyolult, csak meg kell mozgatni (mivel a tömítés foghatja, ha meg agyon volt pasztázva a felület, akkor főleg) és lejön felfelé.

Mindezek közben vigyázol, hogy ne essen bele semmi a forgattyúsházba.


Fogóval kiveszed a rögzítő gyűrűket a dugattyúcsapszeg oldalától, majd finoman nyomva kitolod a csapszeget. Ha nem megy, akkor nem szabad kalapálni meg ütögetéssel erőltetni - kell csinálni egy célszerszámot amivel ki lehet nyomni a hajtórúd elgörbítése nélkül. Itt is vigyázni, nehogy a hézagolók belehulljanak a forgattyúsházba.


Utána pedig meg kell takarítani a forgattyúsház felületét ahova henger ül rá - ha csak papír volt, akkor le lehet húzni általában egy darabban, ha paszta meg mindenféle, akkor lehet takarítani. De óvatosan, nem csavarhúzóval "felszántani" a felületet.


És akkor kész van a szétszedés, már csak össze kell rakni.

2013. jan. 31. 16:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/9 A kérdező kommentje:
köszönöm szépen mindenkinek!
2013. febr. 1. 06:18
 8/9 anonim ***** válasza:
100%
ha levetted a hengert az a legtutibb hogy ronggyal alaposan letakarod a forgattyús házat, mert ha a nagy vigyázat ellenére mégis beleejtesz valamit, ott fogsz ülni törökülésben O alakúra formált szájjal és nézel egy irányba.
2013. febr. 1. 10:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/9 kgpassat ***** válasza:

Előzőt adom! :D


Valami roppant sokat dob rajta... Bár ki tudja, milyen terv van belefaragva. :)


Agent, szerinted csinálni fog célszerszámot?


És hogy a kérdezőnek is mondjak valamit, először nézz utána, és ha nem találsz semmit, utána kérdezz. Vagy már divat a lustaság? Javítási, lehrvideo...

2013. febr. 1. 19:55
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!