Hogy jön ki olcsóbban? Ugyanazt a távot megtenni pályán 110-zel, vagy településeken keresztül 50-90-nel?
@#10
Aki az oktatás alapján közlekedik, az állítom, hogy nem tud jól vezetni. De igazad van, aki nem biztos magában, az próbálkozzon ilyenekkel, ezért fogalmaztam úgy, hogy ha a kérdező meg TUDJA csinálni, akkor csinálja így.
Az áttétel-különbségekben is igazad van, ha nekem is dízel autóm lenne, és 2000-et forogna hatosban 130-nál, én is 130-cal mennék mindenhol (talán ki se venném üresbe). Bocsánat, ezt nem vettem figyelembe.
Persze mikor más autójával kell menni (sokat dolgozom sofőrként), akkor én sem szoktam sokkolni őket ilyenekkel, ők fizetik a benzint, ha azt kérik, hogy 170-nel menjünk, akkor 170-nel megyünk.
Hopp, kimaradt:
"aki nem biztos magában, az NE próbálkozzon ilyenekkel"
A legjobb megoldás a tempomat
Mert aki azt írta hogy felgyorsít 130-ra és kiveszi sebességből és gurul egy ideig ezzel az a probléma hogy utána megint gyorsíthat.
@zerger
Igen, és? Gyári adat alatt 1 literrel járok így, városban 2, akinek nem tetszik, tankoljon többet.
Előbbi esetben.
Amúgy a vitához hozzászólva, én sem veszem ki soha üresbe az autót pályán.
Dízel autóm van, 3000-et forog 130-nál.
Heti 500 km-t utazok pályán. Így volt alkalmam figyelni a fogyasztást.
Az 500 km-es távon ha 110-zel vagy 130-cal megyek tempomattal, nincs 1 liter különbség a fogyasztásomban.
Azaz 100 km-re vetítve egy-két decit spórolhatnék az ÉN AUTÓMMAL. Azaz 40-80 Ft-ot 100 km-en. Nekem az időm többet ér.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!