Hogyan lehet ebből a legtöbb lóerőt kihozni?
A legnagyobb teljesítményre vágysz? Egyszerű: kiöntöd műgyantával vagy alumíniummal a motor vízjáratait, ráakasztasz egy bazi nagy kompresszort (a turbónak nem lesz ideje felpörögni, mire szétrepül a motor), ami tud vagy 5 bar töltőnyomást megfelelő légszállítás mellett, az üzemanyag-ellátó rendszert kicseréled valami nagyobb kapacitásúra (bazi nagy nyomású mechanikus adagoló, valami jókora teherautómotorról), vízbefecskendezést építesz ki, aztán lehet akár 1.000 lóerő fölötti teljesítményű is a csodaautód. Olyan 10-15 másodpercig, mert aztán meg szétszáll. De addig is tiéd lesz a kevés dízel dragmotor egyike.
De ha esetleg megosztanád a tisztelt közönséggel, hogy milyen élettartamot vársz el (persze ne csökkenjen, legyen még több is, mint a gyári), milyen fogyasztással lennél elégedett (ez meg ugye csökkenjen, mer' a szomszéd Jóskának is kicsippelték a béjemvét, azt' azóta termeli a benzint - a f*szt, gázolajat!), esetleg mennyit szánnál rá a projektre, akkor talán lehetne valami értelmesebb tanácsot is adni.
Dehogy is. Kell keresni egy megfelelő méretű gázturbinát, ráhegeszteni a tetejére, és stabilan lesz 2-3000lóerőnek megfelelő tolóerő. Csak aztán nehogy kisodródjon a kanyarban.
Egyébként valóban, nyilatkozz mi a keret rá, és mik az elvárások, az egyszerű chiptuningtól a teljes átépítésig terjed a skála.
2 lityós TDIből még ésszerű chipel is elég sok lovat és nyomatékot ki lehet hozni, ráadásul a turbónyomás állítása nélkül. (nem tuningbox, hanem rendes fékpados átírás)
+30 ló, +50 Nm-t írnak.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!