ETZ 125 jobb hidegen, mint melegen, légyszívs segíts, mi lehet a baj?
Itt lehet elektronika bajod,de ha nem az akkor a következők lehetnek a bajok:Légszűrőre ráférne egy tisztítás vagy csere,gyertyát is lehet cserélni kell.
Kipufogó lehet hogy koszos,az is nagyon sokat számít.
Ez a dadogás egyik pillanatról a másikra lett ilyen vagy azóta ilyen amióta az új karbi van rajta ,mert ha azóta ilyen akkor az úszószintet kell beállítani a karbiba,meg kell nézned a tűszelepet is.
Először is, köszönöm szépen a gyors válaszokat, a gyújtás az szerintem rendben van de majd ránézek,melegen ir próbáltam már , de majd megint nekiülök, a kondi az ki lett cserélve, a megszakító még nem, ha a beállítások nem hoznak eredményt akkor szerintem az következik, légszűrő még nincs egy éves sem, nem hiszem hogy az adná fel, gyertya is nemrég lett cserélve egy NGK-ra 2 hetet bírt, aztán visszaraktam a BRISC-et, az jó,a kipufogó mitől tömődne el egyik "pillanatról" a másikra ?" hisz jó volt, háát nem istudom hogy hogy jött ez a dadogás, úgy emlékszem a régivel is csinálta ezt, csak azzal nemtudtam már mitkezdeni úgy szét volt kopva, abban reménykedtem h az új megoldja a problémát.
De várjál csak, az lehet h ugye az új karbiban érzéseim szerint kisebb a főfúvóka, ezért állítottam az úszószintek, lehet h ez volt a baj? Hiszen hidegen jó, melegen, KEVÉS levegőnél meg dadog, lehet ez a benzin többlet, főfúvókát kéne cserélni és vissza állítani az úszószintet, ez megoldhatja szerintetek?
ha cserélted a fúvókát akkor ez is okozhatja.
Tényleg 2 hetet bírt az ngk?Én évente veszek másik gyertyát,és még soha nem volt vele bajom még robogónál sem.
Érdekes moci ez mert ha túl sok benyát kap attól is ledadoghat,nekem ezt a 250-esem csinálta hogy 90-nél ráhúztam és le is állt,nekem csak a súbertűt kellett lejebb akasztanom,legalulra tettem az már nem volt jó azzal olyan több gáz kellett az indulásnál,aztán onnan feljebb akasztottam és tökéletesen működik és az átakasztásnak köszönhetően spóroltam másfél litert.
Ha kellett szintet állítanod akkor azal is lehet problémád,ne mm szerint állítsad,bár úgy is jó,ha jól emlékszem a karbiban megvan az hogy mennyi benzinnek kell benne lennie amikor teli van az úszóház,ezt azért írom mert ezek a mai tömítéseknek is picit eltérhetnek a gyárítól és akkor már hiába állítod be a 28-32 kilengést.
Gyújtásban ha gyári van és nincs vele gondod akkor ne utángyártottra cseréld ki hanem bontottra mert azok sokkal jobb minőségüek ,és amig gyári cuccod van benne addig azt felesleges kicserélni,az eredeti gyújtással is elmennek simán 50ezer km-ert vagy többet.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!