Miért tértek át a hosszanti motorbeépítésre a passat-nál?
Figyelt kérdés
A B4-es passat, amelyben először jelent meg a 90 ill. 110 Le-s TDI, keresztben van a motor, utána viszont ugyanezeket a motorokat már hosszában rakták a B5-ös passatba, holott elvileg előnyösebb a keresztirányú elrendezés, főleg, hogy ezeknek a passatoknak relatí hosszú az első túlnyúlásuk, illetve viszonylag hátul van az elsőkerék2013. jan. 18. 18:45
1/4 anonim válasza:
Nem lettek hátsókerék meghajtásúak? Mert ugye azt egyszerűbb meghajtani hosszában szerelt motorral.
Vagy szimplán csak oylan váltót kapott az újabb amihez hosszában kell szerelni a motort.
2/4 A kérdező kommentje:
nem lettek hátsókerekesek, persze van összkerekes syncro, illetve 4motion az újabbakban, de ez a B4-es, B3-as passatokban is létezett már, sőt a syncro előtte is...
2013. jan. 18. 19:33
3/4 anonim válasza:
De gondolom a régebbiekben valamivel bonyolultabb volt kialakítani a hátsó kerék hajtását is, az újakban meg a motort nem is kell piszkálni ha jól sejtem.
4/4 anonim válasza:
Az újak megint keresztmotorosak.. (B6-B7).
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!