Mire gondolsz? Sárvédő szélesítésre meg ilyesmikre?
Azok szegecseléssel szoktak rákeletkezni.
A kormányhoz meg adapter kell, de ha van benne valami gagyi sportkormány ami 6 csavarral van feltéve akkor nó problem...
mototháztetőre szoktak még légbeömlőt tenni. általába az is szegecs.
Az ívek alatt meg meg ki szokták flexelni az eredeti sárvédőíveket mert azok kissebbek és dupla sárvédővel hülyén néz ki. A motorháztető is ugyanez. már azt koronafúróval is kilehet bontani. A műanyag úgyis eltakarja. Nem sok szerszám kell hozzá. flex fúró szegecseló.. vagy apró csavar zárófejes anyával.
Flex nélkül is megoldható, csak borzasztó sz*rul fog kinézni. A sárvédőtoldatokat, az első kötényt és a szárnyakat szegecselni célszerű, de ha nagyon akarod, lehet ragasztani is. Csak nem tudom, mivel. Viszont a sárvédőtoldatok alatt megmaradó gyári sárvédőívek botrányosan ordenáré módon néznek ki, ha így akarod átépíteni az autót, abból tanyasi libakergető paraszt-VFTS lesz, ami biztosan nem néz ki jobban, mint a 2107 gyári állapotában. Ha meg nem akarod vágni az autót, nem kell átalakítani és nincs vele probléma.
Arra figyelj, hogy a "hűdeóccsó" műanyagok mellé nyomtávszélesítő is kell az autóra, ugyanis a szélesített sárvédők alatt "elvész" a kerék (lásd a 3. képen a homokszínű Ladát), úgy néz ki, mintha az autó le akarna esni a futóműről. Az igazi persze valami szélesített lemezfelni vagy 13-as alufelni lenne (mondjuk az ATS Cup mintájára készült "gyári" alufelni), vagy 15-ös kerék, mert újabban az a divat. A gyári futómű viszont csúnya alatta.
Ilyenre gondoltam én is.
Nem tudod megoldani flex nélkül. Másrészt meg a csavaroknak akkor is ki kell fúrni a lukakat.
Meg ezek az elemek kerékjárati nyíllásba is nagyobbak.
Egyszer láttam a kissebbségnél egy ladát aminek nem volt kivágva az eredeti íve. gusztustalanul igénytelenül nézett ki hogy az eredeti kisebb sárvédőnyíllások alatta ott feszítettek.
Amúgy a kada első sárvédői csavarral leszedhetők. azt még meg is tudnád oldani hogy veszel plusz 2 sárvédőlemeszt és azokra rakod fel ezt a műanyag szélesítést. De a hátsók azok hegesztettek. Azt csak lakatos tudja levenni és viszateni. Ha gyári kormány van benne akkor szükséged lesz egy kormányadapterre.Hülyén nézne ki rally idommal gyári kormánnyal. Az az adapter egy aluminium pogácsa ami rámegy a kormányoszlopra és arra tudod rácsavarozni a kormánykereket. Nem nagy művészet felszerelni.
A vaterán lehet találni olyan sportkormányt amihez adapter is van. De ha boltból veszel újonnan ahhoz nem jár. (meg drágább is)
Te tudod át szeretnéd e alakítani. Valamit valamiért.
Amúgy vissza fordítható a dolog csak sárvédőt kell venned újat hozzá. Amúgy is ha kirohad cserélni szokták.
"Amúgy a kada első sárvédői csavarral leszedhetők"
Nem szedhetők le: a doblemezhez felül ponthegesztéssel vannak rögzítve, a homlokfalhoz, a szélvédőkoszorúhoz és az ajtóoszlophoz pedig ívvel. A hátsók is hasonlóan vannak felvarrva, azokkal sincs mit kezdeni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!