Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Napi 20Km-es ingázáshoz...

Napi 20Km-es ingázáshoz Yamaha Neo's 50-es robogót szerenék venni. Két-, vagy négyüteműt érdemesebb, és a 4üteműben is van folytás? Hol? Üdv mindenkinek! Zsozsó

Figyelt kérdés

2013. jan. 18. 12:18
 1/7 anonim ***** válasza:
100%
50esből nem érdemes 4üteműt venni, mert nagyon gyengék. Viszont a Yamaha 2T blokkja az egyik legjobb 50es blokk. Tartós, megbízható, bármilyen alkatrészt kapsz hozzá.
2013. jan. 18. 12:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 anonim ***** válasza:
125 ccm alatt csakis 2 üteműt érdemes.
2013. jan. 18. 12:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/7 anonim ***** válasza:

Hülyeség... Kymco 4T 50ese megy majdnem úgy, mint egy 2T supermoto. A logika azt diktálja, hogy a 2T 2X olyan erős, mint a négy ütemű, de általában nem... Sokkal többet ki lehetne hozni egy 50 ccm-s 2üteműből, mint 3-4, esetleg 5 lóerő. Ám mégsem teszik. Azt a 4-5 lóerőt meg tudja teljesíteni egy jó 4T 50es is! apasztalatból mondom. Egy 2T supermotoval kezdtem, hanyatt nem vágott, de kezdésnek nagyon jó volt :) Párszor volt szerencsém 4T robis haverjaimmal cserélni, és meglepődtem én is: Mindenhol azt olvasom, hogy gyöngék a 4T-k, a 2T sokkal erősebb... Na, ez 125ccm felett igaz, de a supermotom bár tényleg jobban ment, mint eze a robik, igazán nem sokkal!


És ez a táv naponta nem kevés egy ilyen kis motornak, szóval a strapabíróbb négyüteműt javaslom! És az mégcsak a drága szintetikus olajat se kéri kéthetente, na meg a fogyasztása is sokkal jobb (nekem a 2T 50es 3,23 litert fogyasztott, a CBF 125 a négyütemű nagyobb, erősebb, nyomatékosabb blokkjával játtszva megáll 3 liternél. Sőt! ritkán éri el azt a 3 litert...)

2013. jan. 18. 16:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/7 A kérdező kommentje:
Eddig 1:1 .Na most hogy döntsek? Köszi az eddigi válaszokat! Üdv.
2013. jan. 19. 10:22
 5/7 anonim ***** válasza:
A négyüteműnek ugyanahhoz a teljesítményhez többet kell pörögnie.
2013. jan. 19. 10:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/7 anonim ***** válasza:

:) Nagyon nem! A négyütemű motorokra általánosan jellemző, hogy már alacsony fordulaton leadják nyomatékukat, ellenben a kétüteműekkel, akik ahhoz, hogy valamit teljesítsenek, fordulatra vágynak. A kis 50-es supermotomon nem volt fordulatmérő, de 6-osban 60-nál már idegesítően "visított" (olyan hangja volt, mint a halálos iramban az Eclipsenek, mielőtt besült XD) 70 körül meg hallásra kb a 11000-12000-et kiforogta. Szóval az előző szerintem félre van informálva... Szerintem a négyütemű 50-es robogók nem forognak 9-10000 fölé.


Felőlem vehetsz 2T-t, velük már van tapasztalatom, nem követném el mégegyszer azt a hibát. A hangján kívül még, ami nem tetszett, az az volt, hogy nagyobb folt a fogyasztása, mint a 125-ös 4t-mnek, és messze nem ment olyan jól. És kb 2hetente öntögethettem fel a 12-15€-s félszintetikus olajat (kb4000ft). A problémákat inkább nem kezdem el sorolni, amik 8000 km alatt előjöttek. 4T 50essel nemnagyon van tapasztalatom (125-tel van, elég sok... Nincs semmi rossz tulajdonság, amit felhozhatok!), de továbbra is az ő oldalán állok :)

2013. jan. 22. 17:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/7 A kérdező kommentje:
Köszi a válaszokat, jó időt és balesetmentes motorozást mindenkinek
2013. jan. 23. 14:04

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!