Az etz-nél miért rakták a kuplungot a főtengelyre?
Figyelt kérdés
Előny,hátrány
Mondjuk a hátránya meg van hogy szét mehet tőle a kúp
2013. jan. 17. 21:55
1/6 anonim válasza:
Nincs a főtengelyen a kuplung. A Kis ETZ-nél a főtengely végén lévő kis fogaskerék hajtja lánccal a kuplungszerkezetet, nagy ETZ-nél meg direktbe van kapcsolva a két fogaskerék.
2/6 A kérdező kommentje:
Akkor a kis etz-nél úgy mint a simsonon
2013. jan. 17. 22:18
3/6 anonim válasza:
Hú, bocsi, én hazudtam. 250-es ETZ-n tényleg a főtengelyen van a kuplung. [link]
Mert a kis Etz-nél van lánccal hajtva(Ez az én motorom) [link]
Amúgy lényeges különbség nincs, annyi előnye van a 250-esnek, hogy ott nem kell láncot és fogaskereket cserélni, viszont a főtengely csapágyazás picit jobban meg van terhelve a kuplung súlya miatt.
4/6 anonim válasza:
Mivel az áttétel előtt van, így kisebb erőhatást kell kibírnia a kuplungnak, hátránya a nagy holtsúly a főtengelyen. Végül is kiforrott dolog, hiszen már a ES-eken is így volt megcsinálva.
5/6 A kérdező kommentje:
Köszöntem a válaszokat
2013. jan. 18. 10:41
6/6 anonim válasza:
a főtengelyen lévő kuplung (súlya)miatt nagyobb a nyomatéka viszont nem annyira pörgős.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!