Felni felújítás. Hogyan?
Festék eltávolítása mondjuk kromofággal, vagy hőlégfúvó+spakli, vagy flexel. De az igazi a homokfújás lenne.
Utánna alapozás, majd festés. (de az igazi a porfestés lenne, de nem hiszem hogy lenne hozzá kabinod, meg kemencéd)
Ha hosszú távra tervezel velük, akkor érdmes eltávolítani róluk mindent: rozsdát, festéket, ólomsúlyt, koszt meg ami még van rajtuk. Erre legjobb a homokszórás, de ha nincs rá pénzed és időd, lehet otthon kromofágozni is. Ennek két buktatója van. Az egyik az, hogy a rendes, használható kromofág már nem létezik, zselészerű mocskot adnak helyette, ami a festéket nem nagyon bántja. Illetve lemezfelni esetén előfordul, hogy a szűk résekbe befolyik a kromofág, kiszedni meg nem tudod, aztán festés után a kerék ledobja az új fényezést. De lehet még drótkefézni is, működik a hőlégfúvó és a spakli együttese is (de a bonyolult formák miatt kicsit problémás). Utána lehet görgőztetni (már ha kell), majd kell rá valami épkézláb bevonat. A porfestés vagy szinterezés a legjobb, az rugalmas és a vizet, sarat is jól viseli. Cserében otthon nem kivitelezhető. Házilag marad a jól bevált korróziógátló alapozóból és fedőfestékből álló bevonat. Az alapozó különösen fontos, mert anélkül hamar elkezd újra rozsdásodni a kerék, a bevonat meg olyan lehet, amilyet csak szeretnél. Akár szórópalackos akrillal is lefújhatod, túléli.
Az a lényeg, hogy még mielőtt hozzákezdenél a felújításhoz, szedj le mindent a felniről: kerüljön le a gumi, a szelep, a súlyok sem maradhatnak rajta. Mikor kész van, mehet bele új szelep (az a biztos), rá az új gumi és úgy kell kiegyensúlyoztatni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!