Simsonon a súbertűt hanyadik rovatkába kell tenni?
Figyelt kérdés
tehát én összehoztam kettő hiányos karburátorból egy jót, és nem tudom hogy a levegő csavart hány fordulatot tekerjem, ki, és hogy a súbertűt hanyadik rovatkába tegyem, ja és olyant csinál, hogy még nincs teljesen alapjárat rajta, és leáll, de ha gázt tartom, hogy kis fordulaton pörög, akkor is van hogy egyszer csak hirtelen leáll, miért csinálhatja ezt? amúgy meg első rúgásra indul is, meg megy is...
csak néha leáll akkor is ha húzom neki picit a gázt üresben, szóval értitek...
Itt megtalálod mindegyik gyári karburátor beállítási adatait, bár valószínűleg csak kiindulási alapnak tudod majd használni, mert lehet, hogy a te karbid egyik gyári kivitelnek sem felel meg.
2013. jan. 12. 11:43
Hasznos számodra ez a válasz?
2/7 A kérdező kommentje:
kösz, ez sokat segít! :D
2013. jan. 12. 12:27
3/7 anonim válasza:
Annyi kiegészítést tennék hozzá, hogy ha sikerült beállítanod, hogy legyen normális alapjárat, mégis produkál olyat, hogy felmelegedés után leáll, akkor nem árt átnézni a gyújtás rendszert is.
Velem is fordult már elő, hogy valamelyik alkatrész elöregedés vagy egyéb esetleges gyári hiba miatt melegen nem működött tökéletesen.
2013. jan. 12. 12:47
Hasznos számodra ez a válasz?
4/7 A kérdező kommentje:
aha, értem oké, kösz, de egyébként az is lehet baja hogy a hideg miatt beton kemény a gyujtókábel, alig lehet rajta görbíteni vagy akármi, ha lehúzom a gyertyapipát akkor is úgy marad a gyujtókábel, szóval meglehet fagyva is, az lehet a baja is, mert mikor még melegebb volt akkor nem csinált ilyent
2013. jan. 12. 13:23
5/7 A kérdező kommentje:
amit az első válaszoló linkelt oldalt, azon azt látom hogy a 16N1-8-as karburátorhoz 35-ös alapjárati fúvóka való, ebben asszem hogy 50-es van, ez befolyásolhat valamit?
2013. jan. 12. 13:27
6/7 anonim válasza:
Igen, lehet hatása az alapjáratra: jóval dúsabb a benzin-levegő keverék, több üzemanyagot kap a motor alapjáraton. Éppen ezért nem lehet olyan alacsony alapjáratot állítani, mint a gyári, 35-ös fúvókával, a stabil fordulatszám magasabb. Tehát lehet, hogy ezért nincs rendes alapjáratod: sok a benzin alapjáraton, ezért magasra kell emelni a súbert, hogy elegendő levegő is menjen mellé, de a súber állása túl magas, belép a fő keverőrendszer is, ettől pedig vészesen túldúsul a keverék.
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!