Milyen a fogyasztása a Mercedes A osztálynak? Mi a véleményetek róla?
a régiek már nyűgösebbek, mert nagyon kicsik méretben. alig lehet elférni. de relatíve jó fogyasztásúak.
spritmonitor.de és ott megmutatja mennyit mennek.
Belül kisebb, mint amire a külső méretei alapján először gondol az ember, így ha családi autónak szánod, mindenképp gondold át.
Egyetlen komoly típushibája van, ami valamennyi első generációs + facelift-es változatára igaz, ez pedig a kormánymű. Akárhogy is vigyázol rá, karbantartod, rendre idő előtt tönkremegy, és sajnos nem filléres tétel a javítása/cseréje.
A gyári alkatrész aranyárban van, és ugyanolyan hitvány minőség, mint a kínai utángyártott.
A futóműve kemény, rugózása feszes, és sajnos elég érzékeny a kátyúkra.
Az útfekvése a feszes rugózás miatt jó, de ez a menetkomfort rovására megy.
Az első futóműnél általában a kormányösszekötőt, míg a hátsó futóműnél a lengőkarokat kell "sűrűbben" cserélni.
A kasztni a magas építése miatt, dinamikus városi vezetés (főként sűrű gyorsítás, megállás) esetén előszeretettel "bólogat".
Nyílt terepen autózva jól észrevehető, hogy kifejezetten érzékeny az oldalszélre, ezért szeles időben egy előzésnél ezzel mindenképp fokozottan számolni kell.
Amennyiben mindenképp ilyet szeretnél, akkor a hosszabb tengelytávú változatot válaszd, az valamivel stabilabb.
Felszereltségét tekintve hozza a Mercedes színvonalat, hisz már az alap Classic kivitel is a kategória átlagánál gazdagabban felszerelt.
Az értékét is jobban tartja, mint riválisai, féke kifejezetten jó.
A hátsó sorban nincs fejedelmi helykínálat, de nem is egy szedánról beszélünk.
Kerüld az üvegtetős változatot, mert gyakorlatilag az összes beázik, hiába hazudja a tulaj, hogy nem.
Az automata váltó ha megadja magát, az igen fájdalmas anyagi téren, ezért Én a manuális váltóval szerelt példányokat ajánlom.
Sajnos a dízelek között rengeteg a lehajtott, karbantartatlan példány, ezért nagyon óvatosan a vásárlással. Valós km futással rendelkező darabot itthon ne is keress, mert reális áron kizárt, hogy van ilyen.
Mindenképp nézz szét külföldi hirdetési oldalakon mielőtt megveszed. Szánd rá az időt, megéri!
A 150-esem van, s bizony a városban megeszi a 9-10L-t, de kint gyorsúton sikerult levinnem 6,4-re..
ezen kívul csak ajánlani tudom!!!
(az enymém 2009-es)...
mivel a Mercedes-ben volt vásárolva, így 6 évig ingyenes az olaj, hutovíz, stb. csere...
A W169 180 CDI városban 6,5-6,8, azon kívül 5,5l-ből eljár. Igen hajtós 170-190 pályatempóban sem eszik 7 felett. Nincs mindegyiken DPF, kettőstömegű viszont igen.
Ezek OM640 motorok, szerkezetileg azonos a 160-180-200CDI, a különbségek a turbóban, illetve a vezérlőelektronikában vannak (illetve a 160-ason más a váltó). A 180CDI-t azért javasolnám inkább, mert waste-gate turbófeltöltője van és nem változó geometriás. Kicsit gyengébb, de aki ilyen autót vesz, az úgysem gyorsulgatni akar.
Volt dolgom 150-es benzineshez is, az nekem gyenge volt, de városba elég lehet.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!