Ha zárlatos egy akkumulátor, attól még indítja a kocsit?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Rá kell mérni a töltőfeszültségre , 14,4 környékén kell lennie, ha 13 alá megy akkor ott is lesz gond, de ez cellazárlatnak néz ki.
Esetleg érdemes kölcsönkérni egy jó akkut, és kipróbálni azzal mit produkál.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
Én szerintem egyszerűen az akksija már kipurcant.
Ha leakarod tesztelni a cellazárlatot akkor zárd rövidre az akkut és amelyik pezseg az a cellazárlatos, ja és ha cellazárlatos akkor kisebb a fesz is.
Jó lett volna ha megadott töltés után (+ fél óra) hogy mennyi a fesz.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
"Elegem van, hogy 2 naponta ott hagy engem az ovi előtt és már a harmadik akksi van benne ( igaz régi sz@r mindengyik)és mindegyik megadja magát"
Arra nem gondoltál, hogy kellene venni egy újat?...ha régi sz.r mindegyik, akkor nem kell csodálkozni.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
...az utolsó bejegyzés szerint új akkut kapott, tehát a tanulság:
...ha kölcsönkapok egy (három) "régi sz@r" akksit, az nem véletlenül van kölcsönadható állapotban :)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Régi kérdés de...
1. Ha nem zselés akkuk voltak egyszerűen kiürült a sav a cellákból újra kellett volna tölteni őket.
2. Ha zselés akku akkor pedig olyan öreg, hogy egyszerűen már nem volt képes elég töltést felvenni/leadni a zárlatos cellák miatt (pl 150Ah helyett csak 50Ah t tudott.) mindenképp csere.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!