Kamionnal bizonyos esetekben hogyan tolatnak a sofőrök?
"hogy milyen szögben áll az első pót a másikhoz képest."
Vagyis a második az elsőhöz képest javítom.* :D
Bocsi a külön postokért.
Igazából fejben követi az ember a mozgását a szerelvénynek, abból, hogy látja a tükörben, milyen szögben, helyzetben van a pót a gépeshez képest és maga az egész valami fix viszonyítási ponthoz.
Én pl. nem tudta rámpára állni egy nyerges+póttal egyik este, mikor nem volt viszonyítási pontom, mert tök sötét volt, és egyáltalán nem is ismertem az a logisztikai központot, ráadsául vigyázni kellett az elejével, mert egy fasor volt ott, felázott talajjal, amiben könnyen elsüllyedhetett volna az első tengely. A sofőr, aki vezette a kocsit, egész jól beállt. De hát neki ez a dolga, én csak utas voltam akkor, nem minden nap vezetek teherautót. Igaz, neki is álló helyzetben kellett tekernie a kormányt, amit én mindig kerülök.
Tehát a legfontosabb a gyakorlat és a minimális helyismeret, legalább annyi, hogy egyszer rápillanthatsz a fülkéből, h hova kell betolatni.
Amúgy elég csak igen kis szögben megtört szerelvény, hogy ne lásd a külső, hátsó sarkát a pótnak, nem kell ahhoz nagy kitérés.
Köszönöm az eddigi válaszokat,ment a zöld a mindenkinek.
Na hogy egyértelmű legyen a kérdés,ebben az esetben a pótkocsi jobb oldala nem látszik a tükörben,akkor mégis honnan lehet tudni hogy nincs ott semmi akadály(pl.ismeretlen,vagy szűk helyen)?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!