Mitől állt le a kocsi? (többi lenn)
tegnap jöttem haza és 1x csak elállt minden ,de szó szerint se kép ,se hang elakadásjelző sem volt, se gyújtás semmi megálltam vártam 5 percet na mondom nagyon jó most mi lesz? azt 1x csak riasztó csippan 1 et , rádió bekapcsol ,gyújtás van , indítás tökéletes ,és azóta tökéletes megint minden
mi lehetett ez ? akkumlátor új vagy lehet az akkumlátor saru elmozdult de akkor 5 perc után miért tért vissza minden ? nem értem mi lehetett
akinek van tippje az írjon előre is köszönöm
1994-es R19 1.4e
Ha leállt a motor is,akkor akksisaru kizárva..
Itt valami nagyobb gebasz lehet,nézesd át egy villamos szakival,mert ha tempónál elmegy minden szervód,az nem túl mókás...
Ez tipikusan annak a fajta alattomos hibának tűnik, amit nem jeleznek ki a műszerek. Esetleg azok gyengesége. Elképzelhető, hogy a szénkefe kopik a generátorban és hol tölt, hol nem, mikor hozzáér a csúszógyűrűhez, mikor nem. Ugye azon keresztül kap előgerjesztést, amit a töltésjelző lámpa mutatna, ám mivel gyakorlatilag szakadt ez az áramkör, nem jelez vissza. Esetleg a műszerek kissé elhalványuló világításából lehet észrevenni a dolgot. Azért áll le a kocsi, mert az ECU nem kap stabil 10 Voltot (általában ennyi kell neki). Ez azért elég ritka dolog, és nem is mindig így folyik le.
A másik lehet, hogy a riasztó szórakozik veled. Arra kötöttek rá a 90-es években minden tiltást.
Lehet az akkumulátor saru is.
Elektromos kártya? Mire gondolsz? Konfort elektronika? Ami ráadásul mindent letiltana? Ennyire nem ismerem ezt a típust. Van ennek mindenféle elektromos hibája, az igaz :) de, hogy kártyája, ami mindent letilt azt nem tudom. Esetleg tehermentesítő relé, ha van benne ilyen?
Az elöttem szólókhoz annyit tennék hozzá meglehet a riasztó kezd szórakozni. Sajna sok esetben tréfálja meg a szerelőket alattomos módon...
Iktasd ki..
Én se értem miért rontana a helyzeten ezzel. Ha rendesen kiszereli, a vezetékkapcsolatokat visszaalakítja, gyárira, akkor mi lehet a baj? ne féljünk már ettől. Ugyan lesz egy pár próbaindítás, de ez egy ilyen dolog :)
Magam is a riasztóval kezdeném a dolgot, persze először méregetnék. Persze a hiba a multiméter láttán ilyenkor mindig megszűnik...
A riasztó a legvalószínűbb. Egyet értek #4-gyel. A szénkefés hibát az érdekessége miatt írtam le, de esélye nagyon kicsi.
akkor ahogy elnézem mindenki a riasztóra tippel am sok bajom van a riasztóval, mert néha olyanokat csinál, hogy 1x pittyeg 2tőt azt hallgat utána 2óra múlva megint + örökké szenvedek nem akarja lezárni nem érzékeli vagy nem tudom (új ellem van benne ) + van amikor csak úgy minden ok nélkül elkezd üvölteni , úgyhogy már akarok egy új riasztót betenni am néztem beszerelő helyeket hogy 24E beszerelve ,de ez most akkor is érvényes ha a régit ki kell kötni?
nem tudom hogy számít e
mert nekem olyan riasztó van benne ami :a központi zárat vezérli , ajtónyitásra riaszt , ha le van húzva az ablak és úgy benyúlok akkor is riaszt , villog az index ha lezárom , ilyen is van a kocsiba [link]
nem tudom ezek a dolgok mennyire számítanak ,hogy ezt ki kell szedni
am most ezt néztem [link]
de alul írja hogy bővíthető ultrahangos védelemmel is +8900ft de mivel ez már benne van a kocsiba akkor azt csak ráköti az új vezérlőre vagy mire és annyi nem ?
Igen, nagyon valószínű a riasztó, de lehet nem kell kiszedni csak, meglazult valami.
Azt ne tudom, hogy milyet lehet rákötni az új vezérlőre, de nagy valószínűséggel összehozható.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!