Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Nekem van egy 125-ös apriliám...

Nekem van egy 125-ös apriliám amivel átvertek, vettem bele főtengelyt és csapágyat is, összeszereltem, és egy fél délutánt, tudtam vele motorozni. Most megint lóg a főtengely. Mi lehet az oka?

Figyelt kérdés
Még nem fordult el a csapágy a házba,még nagy baj,nincs,keveréket adtam neki a csapágy pedig skf-es.
2012. dec. 30. 00:17
1 2
 1/11 anonim ***** válasza:

És mennyit lóg?


Miből gondolod, hogy átvertek volna?

2012. dec. 30. 01:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/11 anonim ***** válasza:
Az csak ugy magától nem fog lógni. Vmi oka van. De miért használt főtengelyt vettél? A régit kellett volna felujitani. Milyen csapágyat vettél bele? Mi lóg konkrétan?
2012. dec. 30. 08:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/11 A kérdező kommentje:
Átvertek vele,mert a főtengely mikor szétszedtem láttam, hogy fel volt pontozva gondolom csapágyragasztóval összergasztották felpontozták na majd a hülye gyerek kipróbálja aztán jó lesz neki. Hazahoztam 15 km után 90-nél meg satura szorúlt a hátsókerék.Használt főtengelyt pedig azért vettem bele mert az volt 15 000 ft Nem 69 000 kimondottan jó állapotban nem kotyogott a vállak a hajtásnál is jók voltak menet mindkét végén,szorult rajt a csapágy is jól azt kész.Viszont én még arra gondoltam, hogy nem fával kellett volna a csapágyat beleütni mint régen az etz-nél meg a simsonnál lehet hogy véletlenül a belső vállat is megütöttem,és a csapágy golyó belenyomodótt a házába egy picit,de akkor is csak 3 órát ment el több millimétert lóg ahogy megmozgatom foggalmam sincs c hányas csapágy
2012. dec. 30. 14:29
 4/11 anonim ***** válasza:

Legközelebb a csapágyat a fagyasztóba, a csapágyházat meg melegitsd fel, és akkor szépen bele lehet rakni.

Ha felujitod a főtengelyt az táboriéknál kb 35ezer ft (uj hajtókarral, tügörgőkkel)

C3 vagy C4 es csapágyat rakj bele.

Illetve ha kész alapjáraton járasd egy félórát azért.

Szét kell szedni megnézni, hogy a csapágy belseje lóg-e vagy a főtengely.

2012. dec. 30. 19:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/11 anonim ***** válasza:

Igazad van a hideg-meleg szereléssel, meg a C3 csapágyakkal (az elég) meg a főtengely felújítással is - de ezt az alapjáraton járatást nem értem. Elhiszem, hogy Táboriék ezt mondják, de nem érdemes. Kis és közepes terhelésen, menet közben kiválóan be lehet járatni.

Hogy ők nem érnek rá motorozni és a műhelyudvaron járatják a motort az egy dolog - jobb ha megy a gép, szépen hűti a menetszél. Főleg ilyenkor... :D


Ha a főtengely valamelyik csapjának a végén látod, hogy lóg, akkor az valószínűleg a csapágy.

Viszont írtad, hogy szétszedted a főtengelyt - az alsó csapra gondoltál? Csak mert az sem egy olyan művelet, hogy egy kalapáccsal meg egy fenyőléc-darabbal kellene intézni. Ha nem egytengelyűek a csapok, akkor szépen fog vibrálni és rövidíti a csapágyak élettartamát.

2012. dec. 30. 20:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/11 anonim ***** válasza:
Állitólag, nem árt neki, ha kicsit terhelés nélkül jár a motor, elvégre fokozatosan szokás terhelni, persze nem megfözni kell, ha üzemmeleg akkor lekell állitani. Én minden nagy felujitásnál beinditom a motort alapjáraton járni kicsit.
2012. dec. 30. 23:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/11 anonim ***** válasza:
Én is, amíg nagyjából beállítom a karbit, max. 10-15 perc. Utána ki az utcára.
2012. dec. 31. 02:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/11 A kérdező kommentje:

Lehet nem is kellene már foglalkoznom vele,egyszerűen veszek 2 liter benzint kitolom a rétre és felgyújtom,de annak a fa*szopó siófoki katona vagy nem tudom milyen hivatást űző gyereknek akitől meg vettem, annak meg üdvözlöm a le és felmenő családját,és remélem ennyi boldogsága volt az életbe, hogy engem át tudott ba*zni vele

Szívből kívánom...

2012. dec. 31. 16:59
 9/11 anonim ***** válasza:

Igazság szerint Te nézted meg vásárlás előtt, így - lehet nem volt tökéletes - de nem csak az eladóé a felelősség. Persze ha valami olyan komoly baja van, amit elhallgatott, akkor lehet küzdeni, de nem valószínű hogy érdemes.


Az biztos hogy a főtengely felújítás helyett egy másik használt beszerzése nem volt jó ötlet - de ha úgy rakod össze ahogy még a Simsont sem szabadna, akkor ne csodálkozz ha megadja magát.

Én is itthon rakom össze a motorblokkjaimat - van rendes műhelypad, célszerszámok és javítási utasítás (hiába olyan egyszerű minden kétütemű mint a faék, éppen ezért annak a kevés alkatrésznek jól kell működnie hogy rendesen menjen). Beépítés előtt kell minden alkatrészt leellenőrizni, ha valamin látszik hogy hibás akkor a beépítéssel vállalod a kockázatot hogy hamarabb beadja a kulcsot mint kellene. A rossz összerakással szintén.

2013. jan. 1. 13:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/11 A kérdező kommentje:

Igen a kétütemű motor,tényleg egyszerű mint egy faék?

Én nem egy szerencsétlen vagyok, hogy ne tudnám összerakni.A főtengelyen jól megszorúlt a csapágy,hajtókar sem szólt tehát más baja nem lehetett,ott hibádzhatott a mutatvány hogy nem melegítettem a házat,és nem hűtöttem a csapágyat,márciusba hazamegyek szétszedem megint.

2013. jan. 1. 15:16
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!