Nekem van egy 125-ös apriliám amivel átvertek, vettem bele főtengelyt és csapágyat is, összeszereltem, és egy fél délutánt, tudtam vele motorozni. Most megint lóg a főtengely. Mi lehet az oka?
És mennyit lóg?
Miből gondolod, hogy átvertek volna?
Legközelebb a csapágyat a fagyasztóba, a csapágyházat meg melegitsd fel, és akkor szépen bele lehet rakni.
Ha felujitod a főtengelyt az táboriéknál kb 35ezer ft (uj hajtókarral, tügörgőkkel)
C3 vagy C4 es csapágyat rakj bele.
Illetve ha kész alapjáraton járasd egy félórát azért.
Szét kell szedni megnézni, hogy a csapágy belseje lóg-e vagy a főtengely.
Igazad van a hideg-meleg szereléssel, meg a C3 csapágyakkal (az elég) meg a főtengely felújítással is - de ezt az alapjáraton járatást nem értem. Elhiszem, hogy Táboriék ezt mondják, de nem érdemes. Kis és közepes terhelésen, menet közben kiválóan be lehet járatni.
Hogy ők nem érnek rá motorozni és a műhelyudvaron járatják a motort az egy dolog - jobb ha megy a gép, szépen hűti a menetszél. Főleg ilyenkor... :D
Ha a főtengely valamelyik csapjának a végén látod, hogy lóg, akkor az valószínűleg a csapágy.
Viszont írtad, hogy szétszedted a főtengelyt - az alsó csapra gondoltál? Csak mert az sem egy olyan művelet, hogy egy kalapáccsal meg egy fenyőléc-darabbal kellene intézni. Ha nem egytengelyűek a csapok, akkor szépen fog vibrálni és rövidíti a csapágyak élettartamát.
Lehet nem is kellene már foglalkoznom vele,egyszerűen veszek 2 liter benzint kitolom a rétre és felgyújtom,de annak a fa*szopó siófoki katona vagy nem tudom milyen hivatást űző gyereknek akitől meg vettem, annak meg üdvözlöm a le és felmenő családját,és remélem ennyi boldogsága volt az életbe, hogy engem át tudott ba*zni vele
Szívből kívánom...
Igazság szerint Te nézted meg vásárlás előtt, így - lehet nem volt tökéletes - de nem csak az eladóé a felelősség. Persze ha valami olyan komoly baja van, amit elhallgatott, akkor lehet küzdeni, de nem valószínű hogy érdemes.
Az biztos hogy a főtengely felújítás helyett egy másik használt beszerzése nem volt jó ötlet - de ha úgy rakod össze ahogy még a Simsont sem szabadna, akkor ne csodálkozz ha megadja magát.
Én is itthon rakom össze a motorblokkjaimat - van rendes műhelypad, célszerszámok és javítási utasítás (hiába olyan egyszerű minden kétütemű mint a faék, éppen ezért annak a kevés alkatrésznek jól kell működnie hogy rendesen menjen). Beépítés előtt kell minden alkatrészt leellenőrizni, ha valamin látszik hogy hibás akkor a beépítéssel vállalod a kockázatot hogy hamarabb beadja a kulcsot mint kellene. A rossz összerakással szintén.
Igen a kétütemű motor,tényleg egyszerű mint egy faék?
Én nem egy szerencsétlen vagyok, hogy ne tudnám összerakni.A főtengelyen jól megszorúlt a csapágy,hajtókar sem szólt tehát más baja nem lehetett,ott hibádzhatott a mutatvány hogy nem melegítettem a házat,és nem hűtöttem a csapágyat,márciusba hazamegyek szétszedem megint.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!