Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Miért megy néha magától a...

Miért megy néha magától a kocsim? :D (részletek lent)

Figyelt kérdés

Szóval néha, indulás után, ha nem várom meg míg lecsökken az alapjárat a normál 800-as szintre, és úgy indulok el, hogy 1200-1300 körül van, akkor egy ideig magától megy a kocsi, 2esben vagyok, nem nyomok gázt, de a kocsi szabályosan magától megy, időnként még gyorsul is egy kicsit. Majd mikor az alapjárat leesett 800-ra, akkor már nemmegy magától. Na ez miért lehet, és mitkéne vele csinálni?

Másik pedig, hogyha dugóban sokat araszolok, akkor az alapjárat szintén felszökik egy idő után 2000-re, és csak akkor esik le, ha elindulok vele, viszont amint újra megállók, 2000en pörög, és elég hangos. Aztán amint a dugóból kiértem, és rendesen tudok haladni, az alapjárat visszamegy a saját 800-ára.

Ötlete valakinek?:)


2009. aug. 25. 14:26
1 2
 1/18 A kérdező kommentje:
jah, még annyit hozzátennék, hogy ilyenkor, mikor 1500 körül pörög, és benyomom a kuplungot, akkor még feljebb megy, kb mint amikor gáz mellé kuplungot nyomnék.
2009. aug. 25. 14:27
 2/18 anonim ***** válasza:
68%
Nem te vetted meg a kocsit a Nigh Riderből? :D
2009. aug. 25. 14:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/18 anonim ***** válasza:
100%
Úgy hívják a titok nyitját, hogy "automata szivató". Trabinál, Wartburgnál hideg motor csak szivatóval műkött rendesen. Az újabb autóknál (90-es évek eleje) már automatikusan működött a szivató: hideg motornál kicsivel több üzemanyagot adagol, ehhez több levegő kell, és az egész magasabb alapjáratot eredményez. Így lehet partnak fékezni, ha olyan az utca :)
2009. aug. 25. 14:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/18 A kérdező kommentje:
de ez nem trabi, meg nemis wartburg. egy 92es civic.
2009. aug. 25. 14:44
 5/18 A kérdező kommentje:
akkor ezzel most semmit nemlehet csinálni? ez ilyen marad?:D
2009. aug. 25. 14:44
 6/18 anonim ***** válasza:
Az autó azért megy kérlek szépen magától, mert ha az alapjárat 1500-as fordulaton van és sebességben vagy, gyakorlatilag az ugyanaz mintha pont annyira nyomnád a gázpedált:) Ez komolyabb gond lehet mint az automata szivató, szerintem, annak 2000-ig nem kellene felemelni az alapjáratot. Nem hiszem hogy nagy baja lenne de sok hibalehetőség van ami ezt előidézheti, szerintem nézesd meg szakemberrel.
2009. aug. 25. 14:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/18 anonim ***** válasza:

Ennek ilyennek kell lennie!

Elrontani persze el lehet.

2009. aug. 25. 14:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/18 A kérdező kommentje:

2000ig csak dugóban megy fel :D

indítás után max 1500ig.

2009. aug. 25. 14:57
 9/18 anonim ***** válasza:
Inditás után még az 1500 akár természetes is lehet, az is természetes hogy nagy melegben feljebb megy az alapjárat, de 2000-es fordulat már nagyon sok. Szinte csikorgó gumival indul el. Lambda szonda is okozhatja, én megcsináltatnám ha ebben a helyzetben lennék mert igy többet is fogyaszt.
2009. aug. 25. 15:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/18 A kérdező kommentje:
az tény h kilő, mikor dugóban 2000es fordulaton indulnék el, volt h majdnem belerepült az előttem állóba, nemszámítottam rá h így kifog lőni. tervezem megcsináltatni, csak érdekelt h mi lehet a baja, és főleg h mennyibe fog ez kerülni :D
2009. aug. 25. 15:13
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!