Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » W124-es Mercedesek milyenek?...

W124-es Mercedesek milyenek? 2.5ös szívódízelre gondolok főként. Ilyen autót szeretnék venni aki jól ismeri vagy volt már ilyen autója vélemény?

Figyelt kérdés
2012. dec. 25. 21:26
 1/6 HiHu36 ***** válasza:
Mercedes egyik legsikeresebb szériája a W124, egy jól karbantartott, rendszeresen szervizelt, modell akár 1 millió km-nél is többet tud futni. Főleg az általad is választott dízel motoros, egyszerű mint a százas szög. Itthon vigyázz! 10ből 7 tekert órás, vasazók levetett büdös rongya! A maradék pedig magyar pénztárcából szervizelt, 600ezret futott(órában 226ezer) haldokló pénznyelő. Javaslom hogy válts repjegyet és irány Németország, majd keresed meg azt a német nyugdíjast aki meg akar válni szeretett kisfiától, szervizkönyv és Merci szag! Apropó, töröktől ne!
2012. dec. 26. 00:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 anonim ***** válasza:

Teljesen egyet értek az elsővel. Csak egyszerűen tisztelegni akarok a kiválóan sikerült széria előtt :) Ha picit nagyobb lenne, talán ez lenne a tökéletes autó.

Egyértelműen Németország, magyarban nem is érdemes gondolkodni. Talán akkor, ha rég hozták be és abszolút megbízható ember árulja.

Azt tenném még hozzá, hogy az igazán jó darabok 2500-3000 eurótól kezdődnek, az évjárat már annyira nem is számít, inkább az állapot, esetleg a facelift utáni (E-Kasse-sítés) kicsit drágább. Ezek olyanok, hogy nem kell velük semmit csinálni csak vezetni és kopókat, folyadékokat cserélni, de tulajdonképpen mintha új autód lenne. Az olcsóbbaknak már lehet bajuk, de általában az is orvosolható. Ha jól tudom, már 93-tól megfeleltek a 96-ban bevezetett Euro II-nek káros anyag kibocsátásban. Ezért érdemes megkérdezni az NKH vizsgaállomásán, motorkód és évjárat szerint, hogy hová sorolják be. Itt persze nem ismerik ezeket a kategóriákat, hiába vagyunk EU tagok, de megfeleltethetők egymásnak az EU-s és a magyar kibocsátási osztályok. Ennek ugye a regadó számításakor és szmogriadó esetén van jelentősége. Az sem mellékes persze, hogy talán a környezetet is jobban kíméli (sok ilyen autó németben sárga plakettes, ami a tényleges kibocsátás alapján van kiadva). Az is fontos, hogy a német papírban írt E2 nem azonos, pontosabban csak nagyon ritkán azonos az Euro II-vel. Mivel ezeket még mind 96 előtt gyártották és ott nem cserélnek forgalmit így az a kategória még így nem létezett a forgalomba helyezéskor, ezért fontos erre nagyon figyelni. Bocs ha sokat írok, de a magyar rendszer annyira szemét, hogy ilyen apróságokon elég sok minden múlhat. A tényleges kibocsátás, persze meg senkit nem érdekel...

2012. dec. 26. 02:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/6 HiHu36 ***** válasza:
Igen erre, nem tértem ki, de teljesen igazad, van hisz nem mindegy hogy 100ezerrel több vagy kevesebb a ragadó :) Nem is fűzök hozzá semmit, kifejtetted a lényeget. Bár azt mái napig nem értem, hogy országszerte ezrek fűtenek szénnel azt senki se vizsgálja, de az hogy 0,3 grammal több CO-t bocsájt ki a kocsi az már főbűn ...
2012. dec. 27. 12:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/6 A kérdező kommentje:
Köszi a válaszokat!
2012. dec. 27. 14:31
 5/6 anonim ***** válasza:
HiHu36, teljesen egyet értek. Bár megértem őket is, akik így tudnak csak meleg otthonban élni. Ám azért az autósok némileg túl vannak adóztatva "kishazánkban", azt ne mondjam, szopatva.
2012. dec. 27. 19:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/6 HiHu36 ***** válasza:
Ha már telik a szerencsétlennek autóra, akkor fizessen is ott dögöljön meg.. Értem én a lényeget, hogy miért kell többet fizetni olyan autóért ami jobban szennyezi a környezetet, de el kellene gondolkozni azon is hogy az ilyen emberek nem szórakozásból járnak ilyen autókkal, hanem azért mert ennyire van pénzük... de hát nem mi fogjuk megváltani a világot :D
2013. febr. 8. 09:01
Hasznos számodra ez a válasz?

További kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!