Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Simson probléma? H. E. L. P

Simson probléma? H. E. L. P

Figyelt kérdés

Sziasztok!


Olyan kérdésem lenne, hogy van egy Simson SR/50 típusú motorom, na most, szeretnék rá venni egy 60/70 es hengert, na most van rajta Sport kipufogó, meg veszek hozzá egy sport légszűrőt, a karbin csak alapjáratot lehet állítani, mit kéne venni a karbiba, hogy megfelelően kapja a benzint? Milyen és mekkora fúvókát?


Akkor lenne még egy olyan problémám, hogy a motor 13 évig a pincében állt!Nem úgy gyorsul ahogy kéne, többen is mondták hogy szimeringet kell cserélni, ezen kívül lehet más baja, amit érdemes kicserélni a motorba, ha már 1x szét lesz szedve..?


Ha megcsinálom ezt a kis 'tuningot' a nagyobb hengerrel, szerintetek érdemes lenne nagyobb lánckereket venni rá?


Előre is köszönöm a válaszokat! Kellemes ünnepeket! :)



2012. dec. 25. 17:25
 1/3 A kérdező kommentje:
Illetve, mekkora első lánckereket érdemes rá venni?
2012. dec. 25. 17:37
 2/3 anonim ***** válasza:

Neked is kellemes ünnepeket!


Sportkipufogó alatt mit értesz?

Ha van szép alapjárat,akkor nemkell szimeringet cserélni.

A karbit nagyon alaposan ki kell pucolni ennyi állás után,mert sok kikeményedett trutyi lehet benne...


Én a kipufogót félévente ki szoktam égetni,mert érezhetően csökken a teljesítménye,ha televan koksz-szal..

Ha ezek rendbenvannak,akkor jöhet a nagyobb lánckerék...

2012. dec. 25. 17:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/3 Szolovjov ***** válasza:

Szia!

Hol is kezdjem? Nekem egy Simson S51 Electronic típusom van. A henger 70-es, 4 felömlős és a szívócsonk átmérője 19 mm-re van növelve a gyári 16 mm-ről. Természetesen így 19-es torokátmérőjű porlasztót is szereltem fel hozzá. A teljesítmény így elvileg a gyári 3,6 LE helyett kb. 8 LE. Lánckeréknek én gyári 15 fogút használok, mivel a 4. sebességem a leghosszab 24/32-es, ezért 4. fokozatban 16-os lánckerékkel már csak kínlódik. Neked ha gyári váltód van megpróbálhatod szerintem a 16-ost, de természetesen akkor még rosszabb gyorsulást fog produkálni a motor. A te porlasztód gondolom 16n3-as. Azon is lehet keveréket állítani, csak le van dugózva a csavar gyárilag mégpedig azért, mert a gyárban beállították a megfelelő üzemanyag-levegő keveréket és hogy ne piszkálják el az emberek. Azonban ha 13 évig állt a motor, akkor könnyen lehet a porlasztóban lerakódás ami miatt nem megfelelő a keverékképzés. Ezért ajánlom hogy nagyon alaposan tisztítsátok át az egészet. A gyári fúvókákat ne cserélgesd, mert csak azokkal optimális a keverékképzés. A sokat állt motorok másik hátránya, hogy felületi korrózió alakul ki a csapágyakon, ami az újbóli használatba vételkor viszonylag hamar lekopik, ettől aztán megnő a csapágy illesztési hézaga és ,,lógni'' kezd minden. Sportkipufogó alatt nem tudom melyiket érted, de ha a boltban kapható úgynevezett rezót, akkor javaslom egy gyári kipufogócső felszerelését, ugyanis azzal erősebb a motor mint a gagyi rezóval. Szimeringről pedig elképzelhető hogy a sok állás miatt megkeményedtek, ezért nem tömítenek megfelelően. De annak lenne olyan jele is hogy a motor nem ejti megfelelően a fordulatszámot.

Egyébként ha bármi kérdésed van írj nyugodtan nekem privát üzenetet, szívesen válaszolok.

2012. dec. 25. 17:59
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!