Simson Schwalbe tapasztalatok megéri 25. 000 ezerért szép festéssel működőképesen (elektronikát be kell kötni) de konkrétan az érdekel mennyi a fogyasztása mennyire megbízható végsebesség utazó sebesség?
Figyelt kérdés
2009. aug. 24. 11:16
1/5 anonim válasza:
Fogyasztás kb 2-3 liter.Végsebesség 50-55 km , utazó 40 körüli km ,Mivel turbóhűtéses ezért nem melegszik hosszú távra megbízható.Megbízható gondos kezekben de jó ha teljesen átnézitek az egészet mert volt hogy nekem 2 km kellet tolni mert elnyírta az éket szóval ha megveszed nézd át cseréld ki amit kikel és szerszám legyen nálad.25 ezerért mrgéri mert ha ugy gondolkodsz már igyis veterán motorok és kitudja egyszer mennyit fog érni !
2/5 anonim válasza:
Nem tudom pontosan hogy mennek az árak, de annyit biztos megér. Ha megveszed 25-ért, lehet hogy jó állapotban van, de ha nem is 10-15ezer forintból motorikusan is rendbe rakható. Hátha még az se kell, csak oldalbarúgni és menni vele. Mondjuk jó lenne valami ismerősöd vezetékelné aki ért hozzá hogy ne legyen drága. Ha rendbe van téve megbízható a Simson. Amúgy a Star-ok turbó hűtésesek a Swarbi sima léghűtéses, de nem szokott gond lenni a hűtésével. Végsebességre tud az 60-65-öt is. Jó motorral utazó 50 is lehet, de az már gyorshajtás:)
3/5 anonim válasza:
Csak közlöm hogy a Star és a Schwalbe blokkja teljesen ugyanaz, és mindekettő turbós. 85-től készült S51-es blokkal is, az viszont az újabb generációs 51-es blokkját kapta meg teljesen azonosan, na azok nem turbósak, viszont jobban módosítható, és egyszerűbb karbantartani. A különbséget onnan látod hogy melyik oldalon van a kipufogó. A baloldalas a turbós blokkhoz a jobbos meg az 51-eshez tartozik, ezt majd megnézi a kérdező. Komplett elektronika egy 5-10 e ft között van, vezetékelés nem téma, találsz hozzá kapcsi rajzot, 0,75 mm2 huzal kell hozzá meg egy marék saru, kb egy tucat kötegelő hogy nézzen is ki valahogy és egy nap alatt megvan. Motorja amennyiben nem indítható akkor lutri de kb 15eből az is teljesen rendbe szedhető. Persze minőségi cuccokkal akár 30e is lehet. Érdemes még a gumival, fékekkel meg általában mindennel számolni, mert jó minőségű cuccokat közel lehetetlen már szerezni a felépítményhez ami van meg max németektől rendelésre. Ha értesz hozzá akkor megkockáztathatod a vételt mert 25 rongyért szinte ingyér van kb 20e-ért lehet nagyon jutányosan csak egy 51-es blokkhoz jutni nemhogy komplett motorhoz, ha meg nem értesz hozzá akkor lesz szívásod vele, ezesetben egy kisebb egyszerű japán gépet javasolok. Különben kultúrált gép tud lenni, 55-öt lehet vele tartani, szélvédelem is jó, fogyi gyári adat alapján 2,8l tank kb 6l. Ha megveszed a tankot, csapot, karbit, hengert, kipuffogót, gyújtást rendesen gatyába kell rázni mert jöhet a baj, a felépítményben legyenek jók a fékek, egyenesfutás, bowdenek, kormánycsapágy, teleszkópok.
4/5 anonim válasza:
Még ha be se indul és nem hiányos akkor mégéri ha S51 blokk van benne.
Fogyasztása 2,5-3L/100km
5/5 anonim válasza:
Egy időben én ia akartam ilyet venni, mert veterán, és viszonylag szép formája van. De sehol nem kaptam volna 35-40 alatt működőképeset. Szóval szerintem megéri. Még ha át is kell nézni, vagy javítgatni ezt-azt, akkor is.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!