Miért forog a kerék simsonnál stenderre állítva 1 es ben ha be van húzva a kuplung?
Van egy simóm és ha standerre állítom és 1 es be teszem a kuplung kiengedése nélkül forog a kerék és nem tudom hogy ez normális-e.?
Nem tudom van e hozzá köze de a blokkon a kuplung karnak elég nagy a holtjátéka.
Igen, szerintem nincs jól beállítva, és nem kapcsol szét.
Elvileg kell lennie egy ilyen 'bowdenfeszítőnek' ahol be lehet állítani. Egyébként úgy kell beállítani, hogy legyen egy kis holtjátéka 'felül-alul'. (Tehát ha ki van engedve picit lötyögjön, és ha behúzod, akkor is tudd picit tovább húzni.) Legalábbis nekem apum ezt mesélte, hogy ETZ-n így állította be.:)
Ahogy előttem is írták ez teljesen normális.
Ugye itt a kuplung nem olyan mint az autóknál, hogy teljesen szétkapcsol. Itt több lamella van amik vagy elcsúsznak egymások vagy összenyomja őket a rugó és meghajtják egymást.
És értelem szerűen, ha nincs terhelés(tehát a kerék a levegőben van) akkor az amúgy egymások elcsúszó lamellák meghajtják egymást mivel valamennyi súrlódás van.
Értem
Ha rajta ülök akkor nem "kúszik" a motor szóval akkor oké :)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!