Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Mennyire jó választás ilyen...

Lacko1996 kérdése:

Mennyire jó választás ilyen autót venni? A többi lent

Figyelt kérdés

[link]

Az átlag fogyasztására lennék kíváncsi, alkatrészellátásra és a megbizhatóságára, nah meg arra hogy 1 évben kb mennyibe kerül fenntartani.


2012. dec. 21. 17:01
1 2
 1/14 anonim ***** válasza:
szerintem 500 ezerért már lehet ugyan ilyet szerezni...
2012. dec. 21. 17:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/14 anonim ***** válasza:
egyébként 8 litert eszik kb annyira megbízható, mint egy 15 éves autó, csak azért ilyen drága mert az a fránya presztizs
2012. dec. 21. 17:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/14 Alex67 ***** válasza:
100%

Az általad említett E36 a széria legkisebb, belépő szintű motorral szerelt gépe.

Olcsósága miatt a friss jogsisok, és az arcoskodó tinisofőrök kedvence, emiatt rengeteg a lehajtott, széttaposott, törött, lelakott példány belőle. Amennyiben itthon szeretnél ilyen gépet venni nagyon-nagyon alaposan nézz szét.


Mivel olcsó, így sajnos leginkább a nagyon kispénzű fiatalok veszik, akiknek valószínű nem lesz pénzük normálisan fenntartani, és csak a legfontosabb javításokat végzik el rajta, azt is zömében másod/harmadkézből,bontóból.

Ezt sajnos a verda megbosszulja, mert köztudott, hogy ezek a járgányok érzékenyek a szervizintervallumok, és a karbantartási periódusok betartására.


Itthon gyakorlatilag lehetetlen reális áron törésmentes, valóban szervizelt, jó állapotú példányt találni belőle, így mindenképp érdemes külföldön nézelődni.

Óvakodj az automatától, és az ellenőrizhetetlen előéletű vasaktól!

Valós km állású gépet talán nem is érdemes itthon keresned, mert sajnos nem létezik!


Jó tanács:

Vásárlás előtt mindenképp ellenőrizd a biztosítási káreseményeket, nehogy úgy járj, hogy egy többszörösen lebiztosítóztatott, tönkre tört, elemcserés lomot sózzanak rád! Ez a típus igen kedvelt volt a biztosítási csalók körében a 2000-es évek elején.


A motor nem egy erőgép, alacsony fordulaton nincs kellő nyomatéka. Ahhoz, hogy dinamikusabban menjen pörgetni kell, ami viszont benzinbe kerül. A gyár ezt a típust egy belépő szintű autónak tervezte, amit "bárki" elérhetett az akkori nyugati érában, tehát ne számíts nagy technikai tűzijátékra. Ennek megfelelően lett a kategóriájában is igen szerénynek mondható alapfelszereltség bekalibrálva, amit némi pluszért lehetett extrákkal bővíteni.


Az alkatrészellátása jó, a kisebb dolgok egész jó áron beszerezhetőek, de a fődarabok alkatrészei, és a hajtáslánc elemei még utángyártottban is irreálisan magasak annak ellenére, hogy a sorozat pont 20 éve került gyártásba. (92-99-ig gyártották az E36 szériát.)

Az elektronika nem egy időtálló konstrukció, ráadásul a hazai felhasználói réteg többsége nem is foglalkozik/foglalkozott vele, tehát arra mindenképp készülj fel, hogy lesznek gondjaid a villamos részekkel.


Fogyasztása normál vezetési stílus esetén, manuális váltóval:

vegyesbe 7.8l/100km,

városban 10,5l/100km,

országúton 6,5l/100km (90km/h-ra vetítve)


Összességében egy folyamatos törődést igénylő, a kategóriatársaktól szervizigényesebb gépről van szó, aminek az alkatrészárai a mai napig tükrözi a márka prémium mivoltát.

Rendszeres karbantartás mellett szerethető, a mai napig vállalható autó, csak az a kérdés, hogy az ehhez szükséges anyagi ráfordítás megéri-e?

Első autónak egyáltalán nem ajánlom, hacsak nincs a családban egy jó autószerelő, és egy tuti autóvillamossági szerelő.


Remélem tudtam segíteni:)

2012. dec. 21. 17:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/14 anonim ***** válasza:
20%

Első autó? Hű te aztán nagyon el vagy szállva magadtól! Miért nem jó gyakorlásra egy Suzuki vagy hasonló? Biztos fiú vagy és csajozni meg a haverok előtt felvágni akarsz és kb. 18 éves lehetsz, tehát NULLA vezetési tapasztalattal.

(egy vezetéstechnikai szakember 56 éves)

2012. dec. 21. 17:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/14 anonim ***** válasza:
én szeritem igaza van elözönek vegyél kicsit gyakorolj mert ehez ilyet uralni már rutin kell főleg tél van hó hátsó kerekes :( sorry neked és bistositodnak .
2012. dec. 21. 17:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/14 anonim ***** válasza:
0%
Mert tél és hátsókerekes... jajj ugyanmár, ez egy 102 lovas autó. Szerencsétlen nem 740i-t akar, hanem 316-ot. Szálljatok már le a földre :)
2012. dec. 21. 18:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/14 anonim ***** válasza:

Ne viccelődjünk már, hogy tuti meghal, mert vesz egy 316-os BMW-t. Nem gyakorolni kell neki, hanem használni pár évig. Nem fog 1 év múlva másikat venni.


Egyébként nem vennék ilyet, ennyiért normális jóval fiatalabb autók is vannak.

2012. dec. 21. 18:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/14 anonim ***** válasza:
Nekem 320 e 30 volt az elso autom es meg ittvagyok,minden auto ugy megy ahogy hajtjak-szuzukival is lehet csatanni. Nem elszallas kerdese ez szerintem,az e36 egy (nekem legalabbis) szep auto,nem csoda ha ilyet szeretne az ember..
2012. dec. 21. 18:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/14 anonim ***** válasza:

Csak úgy szerezhet tapasztalatot, ha beleül és megy vele. Egy 60 lovas ladával is keresztbe lehet csúszni a jeges úton, nem kell hozzá minimum 150lóerő. 8 lier körül kijön a fogyasztása, a szervíz viszont drága lesz, mert hát BMW, aminek mindig drága a szervízelése, mert nem a kispénzűek veszik. Én nem adnék 800ezret egy 15 éves autóért, de ha neked ez teszik és szíved vágya egy BMW és fenn tudod tartani, akkor vedd meg, de nagyon figyelj oda az állapotára. Inkább nézz meg mindent 2x, nehogy sz*rt vegyél.

[link]

[link]

[link]

Én átgondolnám annak a BMW-nek a megvételét, ha ugyan abban az árban ilyen kocsik is kaphatók. Ezek azért legalább 6 évvel fiatalabbak és nem is annyira szervízigényesek.

2012. dec. 21. 19:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/14 anonim ***** válasza:
0%

"mert hát BMW, aminek mindig drága a szervízelése, mert nem a kispénzűek veszik."

Buta sztereotípia...

2012. dec. 21. 19:23
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!