Tuning? Vélemény?
Minden véleményt/tanácsot szivesen fogadok. Nos a következőt gondoltam. Adott egy opel c20ne motor, ami 115le-t tud, és rengeteg tartalék van benne). A módositások a következők lennének: Katalizátor ki, 60as rendszer, XE leömlővel, a szivó oldalt megnyitni 33mm-ről 36mmre felbővíteni, a hengerfejből 0.4mm-et leszedni, 276os tengely (vszinüleg a 18E 296os tengely túl nagyot nyitna, és beleérne a szelep a dugattyúba), erősebb rugók és szelepek. Xe injektorok 241 cm³/min tudnak, de nem tudom, h az egy lyukas, vagy a kék ami 4 lyukas lenne az ideálisabb, illetve egy programozás. Ez igy 150le körül produkálna.
Érdemes fix szelepemelőket betenni, vagy azt csak jóval pörgősebb motorokhoz ajánlott? Erről a konfigról kinek, mi a véleménye?
Mert rengetegbe van a kocsi, és nem érné meg eladni.
Lehetne bele gyári turbosat is rakni, de az 200körül van váltó nélkül.
Ritka az ilyen szép calibra.
Általában csak olyat látok ami tök matt, és már szétakar eseni.
OFF:
Grat a kocsihoz!:) (Nagyon szép!)
Mindenesetre remélem igényes tuningot hozol össze motorikusan.:))
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!