Naggyából hány km/h lenne a simsonom vég sebessége ha 2 ről 4 felömlősre megcsináltatnám?
Ugyanakkora, mint most. Ha a váltó áttételezésén nem változtatsz, akkor semmi lényeges eltérés nem lesz, legfeljebb kevés, ha a max. fordulatszám kissé több lesz, mint eddig. A motor viszont nagyon hamar meg fog halni.
Miért kell ezeket a jó, nosztalgikus, már-már eszmei értékű motorokat esztelenül szétbarmolni?
Ez nem egy japó rizsrakéta, ami 12 ezret pörögve 80-at megy. 40 éves konstrukció, amit arra találtak ki, hogy sok éven át 50-nel elvigyen A-ból B-be, szerető gondozás mellett megbízható hűséggel. Miért nem lehet benne azt becsülni, amit tud? Minek az a sok "mi lenne ha"?
1.
Egyetértek.
Egyébként nekem is ez a típus van de még gyári.
Jó a simson mert nekem is az van,
de ha nagyobb végsebességet akarsz vegyél nagyobb motort.
Én nem bántanám azt a motort jó úgy ahogy van.
Egyébként is segédmotoron 40 a megengedett.
De te tudod. :)
Gondolom azért mert már megszokták,
és szeretnének egy kicsit gyorsabb,és erősebb simsont.
ÉN csak furtam rajta hogy nyomatékosabb legyen.
De amúgy ha fúrod a hengert illetve hogy több felömlős legyen akkor mást is kell tuningolni. A főtengelyből erősebbet ami birja a gyűrődést...stb De még fontos a fék tuningolása is mert ezt a motort arra találták ki hogy 40-50 ről 0 ra megálljon nem az hogy 80-100 ról.
A helyedbe ha 4 felömlős simsont csinálnék akkor főtengelyt cserélnék és a féken tuningolnék és babetta gyútást attól jobban pörög de szerintem váltót is cserélnék hogy ne 2 hónap múlva menjen szét a motor. Próbáld meg megkérdezni a Tábori tuningot ők ehez nagyon értenek.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!