Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Mivel jár egy BMW 530d fenntar...

Mivel jár egy BMW 530d fenntartása?

Figyelt kérdés

Ilyenre gondoltam, ami a képen van! 2006 körüli gyártmányokra vagyok kíváncsi.


[link]


Minden dolog érdekel! Köszönöm!


2012. dec. 13. 20:09
1 2
 1/11 anonim ***** válasza:
77%
Sok embernek már a kötelező biztosítás gondot okozna. Aztán nem árt, ha van cascód. Az se két fillér lesz. Súlyadó (már reljesítmény szerint). Aztán a szerviz sem annyi, mint egy Swift esetében. De ha meg tudsz venni egy ilyen kocsit, valószínűleg fog telni a többire is.
2012. dec. 13. 20:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/11 anonim ***** válasza:
100%

nettó kétszáz alatti fizetés nélkül ne akarj 530-ast. megbízható, de drága a gumi, kerék, ha elromlik valami, mert vannak hibáik. ráadásul használautó vásárlás után szinte mindig rá kell költeni még legalább egy százast (futómű, motordolgok...)

amúgy nagyon jó autó :) de nem azzal jár mint egy Toyota vagy Opel.


üdv: 318i tulaj :) ez se túl olcsó fenntartani, de nem vészes.

2012. dec. 13. 20:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/11 anonim ***** válasza:
61%
Inkább válassz egy Mercit, vagy Audit, Lexust, tökmindegy. De a BMW-k baromi megbízhatatlanok és csomót kell rájuk költeni. Mercedes-em van, ezzel járok külföldre is meg mindenhova, vontattam már vele nem egy BMW-t.
2012. dec. 13. 21:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/11 A kérdező kommentje:
Szerintem a gyártó-szimpatizáns hozzászólásokat hanyagoljuk. Köszönöm! Adott a kérdés.
2012. dec. 13. 21:12
 5/11 anonim ***** válasza:

Csak nézzük az egyértelműen elhasználódó, kopó alkatrészeket:

Féktárcsa: [link]

2012. dec. 13. 21:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/11 anonim ***** válasza:

Nem egyet javítottam már,ez a szakmám,a szokásos szűrők természetesen drágábbak mint egy átlag autóhoz,de nem vészesen,talpasok,gömbfejek szintén,de azokat nem sűrűn kell cserélni,ami tönkre szokott menni:

-perdület torok pillangószelepei leszakadnak

-motortartóbakok

-turbo /néha/

-EGR fémháza átszakadhat

Az injektorok karbantartása/ellenőrzése ajánlatos mint bármely common railnél,az ár ugyanaz,én Bosch Diesel szervízben dolgoztam, 45-50darabja és olyan lesz akár az új.érdemes időnként ellenőriztetni,bemérés kb 5eft/darab.

Találkoztam elhanyagolt állapotúval,az egyes injektor sokat szállított,összesett a dugó 2! tizeddel,úgymond táncolt bennne.

Nagyon jól megy,kényelmes,245 ló az 245ló.

Én egyébként merci párti vagyok,de a béemwéket is szeressük:)

2012. dec. 13. 21:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/11 anonim ***** válasza:

Fékbetét:

[link]

Lengéscsillapító (1 db!):

[link]

Komoly alkatrészről nem is beszélve!

2012. dec. 13. 21:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/11 anonim ***** válasza:

Akkor turbó is legyen az előző hozzászólás okán:

[link]

2012. dec. 13. 21:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/11 anonim ***** válasza:

Felejtsük már el a unixot gyerekek,az autonet kenterbe vágja az összes hazai céget.

Na de nem ezért mondom,mi felküldtük mindig a turbokat Pestre,küldtek helyette gyári felújítottat átlagban 150ezerért 1év garival,gyönyörűen becsomagolva, legyen az Garrett,IHI,KKK.

2012. dec. 13. 21:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/11 anonim ***** válasza:

Nem beszélve arról hogy van normális minőségű fékbetét hozzá 15-ért meg 60-ért is, nem a legdrágábbat kell kiszúrni "merabéjemvéjazdrága". A turbó sem 10E km alatt megy tönkre, normális használat mellett (olajcsere szűrővel időben, komoly terhelés után visszahűtve) minimum 250-300E km van benne.


Ilyen kategóriájú gépet meg ugye lenyomozunk vásárlás előtt, első körben a márkakereskedőnél, és megnézetjük egy korrekt szervizben is, mert nem akarunk felülni a szopórollerre.


Nyilván nem annyiba kerülnek hozzá az alkatrészek mint egy ezres Swifthez, de nem is az a kategória semmilyen téren. Plusz nagyjából pont ugyanennyibe kerülnek az alkatrészek egy hasonló kategóriájú géphez, legyen az Audi, BMW, Merci, vagy teszem azt Lexus.


A többit a kolléga leírta. Annyit tennék még hozzá hogy hajlamos megenni a szilenteket 2-3év alatt a magyar útviszonyok mellett, ha nem zavar a kicsivel keményebb futómű érdemes a gyárinál keményebbeket beépíteni.

2012. dec. 13. 22:30
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!