Miért beszélik le általában az embert az újabb technikáról? Több hibalehetőség, de a teljesítmény sem hasonlítható össze.
Már Henry Ford megmondta, hogy az új autó a jó autó.
Az olyan csodák, mint a turbó, a kéttömegű lendkerék, az injektorok, futóműalkatrészek és minden egyéb 150-175-200 ezer felett kezd látványosan romlani. Ha van rá igényed és bírod pénzzel, akkor nem rossz megvenni az újat, csak időben szabadulni kell tőle és elhozni egy másik új kocsit.
Múltkor én is panaszkodtam valakinek, hogy ez tönkre van, azt kéne cserélni, erre az illető: "Na ja, ha 4 éves elmúlt egy helyen van jó helyen, a hasznaltauto.hu-n..."
ezt én sem értem teljesen aki autót vesz annak kell számolnia a költségekkel
Erre egy példa a trabant az egy egyszerű gép az olyan embereknek akik mindig azt nézik mi romolhat el azoknak azt ajánlanám hogy:
:)
a trabin nem romlik el a gázpedál jeladó, nem romlik el az olajszivatty ...stb MERT NINCS BENNE és lehet hasítani vele a 26 pacival
Abba amugy van valami hogy a dízelekkel több a probléma és drága az alkatrész az igaz de jobban megy és kevesebbet is eszik. Nameg a dízelnél használt autókra is gondolnak ugye azért vesz az ember dízelt hogy használja ezért több km van benne főleg ha külföldröl jön akkor szinte ugy is vissza van forgatva az óra
Hát, a külföldi autók többsége különb mint az itthoniak.. Vezetett szerviz könyv, és kevés kilóméter a jellemző.
Másrészt, aki sokat megy annak éri meg a dizel. Mert kb 3liter különbség van két azonos kategóriáju autó fogyasztása több. Csak épp ha dizelbe elmegy a porlasztó, nagynyomású az 100ezernél kezdődik 1darab. Bár én nem vagyok ellene, csak normális gázolaj(omv-shell) nem a józsi hozta fütőolaj, és 10-15ezrenként szervizelés, normális használat és nincs gond.
*között.
Igazából amit tankoláson többnyire megspórolsz az fedezi az esetleges meghibásodást.
Mert savanyú a szőlő, meg mert hallották, hogy a szomszéd józsi nagybátyjának a fiának elromlott a fiatal dízel autója 3 évesen. Nem baj, hogy már 2x behozta üzemanyagon a javítás árát, de akkor is KÖCSÖGDÍZEL!
Mi 20 éve dízellel járunk, milliókat spóroltunk, sosem romlott el, pedig ebből 250e Km közösnyomású modern dízel volt. A jelenlegi autónkban 110e Km van, ezalatt spóroltunk 800 ezret üzemanyagon, a legdurvább javítás is 400 ezerbe kerülne...de valljuk be, hogy ez extrém ritka eset, hogy ennyire szétmenjen.
Hát nekem személyes tapasztalatom, hogy egy 3,0 v6 (180le) dci városban 9.8 körülit fogyaszt, ezzel szemben egy 2,0i (135le) auto átlaga városba 8,2, és egy 3,2 (250le) fsi-nek meg 12,5. ( ez hosszutávon 90re ráállva kb -2liter) És csak ugy érdekeség képp 1.1es fiat 6liter...
100kmerenként kb 1000ftot spórol rajta az ember.
Szóval ténylegesen megéri, viszont ha vmi gond előjön belekell nyúlni a zsebbe..
Másrészt meg ha nem hajtod az egr elkokszosodik.. Lehet hajtani őket, de ésszel.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!