Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Miért beszélik le általában...

Miért beszélik le általában az embert az újabb technikáról? Több hibalehetőség, de a teljesítmény sem hasonlítható össze.

Figyelt kérdés
A dízelt kapásból mindenki szidja, hogy kéttömegű, turbó stb, pedig ugyanezek már a benzines autóknál is egyre jobban elterjedtek, cserébe ott még a nyomaték is kisebb, és szeret enni. Mindenki mintha szívódízelt meg szívóbenzint merne ajánlani, hiába rosszabb a teljesítmény, ha valaki nem megy rengeteget, akkor azért nem mennek ezek az extra alkatrészek sem évente tönkre Tényleg kiváncsi vagyok.

2012. dec. 4. 23:10
 1/9 anonim ***** válasza:
69%

Már Henry Ford megmondta, hogy az új autó a jó autó.


Az olyan csodák, mint a turbó, a kéttömegű lendkerék, az injektorok, futóműalkatrészek és minden egyéb 150-175-200 ezer felett kezd látványosan romlani. Ha van rá igényed és bírod pénzzel, akkor nem rossz megvenni az újat, csak időben szabadulni kell tőle és elhozni egy másik új kocsit.


Múltkor én is panaszkodtam valakinek, hogy ez tönkre van, azt kéne cserélni, erre az illető: "Na ja, ha 4 éves elmúlt egy helyen van jó helyen, a hasznaltauto.hu-n..."

2012. dec. 4. 23:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/9 anonim ***** válasza:
100%

ezt én sem értem teljesen aki autót vesz annak kell számolnia a költségekkel

Erre egy példa a trabant az egy egyszerű gép az olyan embereknek akik mindig azt nézik mi romolhat el azoknak azt ajánlanám hogy:

:)

a trabin nem romlik el a gázpedál jeladó, nem romlik el az olajszivatty ...stb MERT NINCS BENNE és lehet hasítani vele a 26 pacival

Abba amugy van valami hogy a dízelekkel több a probléma és drága az alkatrész az igaz de jobban megy és kevesebbet is eszik. Nameg a dízelnél használt autókra is gondolnak ugye azért vesz az ember dízelt hogy használja ezért több km van benne főleg ha külföldröl jön akkor szinte ugy is vissza van forgatva az óra

2012. dec. 4. 23:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/9 anonim ***** válasza:
100%

Hát, a külföldi autók többsége különb mint az itthoniak.. Vezetett szerviz könyv, és kevés kilóméter a jellemző.

Másrészt, aki sokat megy annak éri meg a dizel. Mert kb 3liter különbség van két azonos kategóriáju autó fogyasztása több. Csak épp ha dizelbe elmegy a porlasztó, nagynyomású az 100ezernél kezdődik 1darab. Bár én nem vagyok ellene, csak normális gázolaj(omv-shell) nem a józsi hozta fütőolaj, és 10-15ezrenként szervizelés, normális használat és nincs gond.

2012. dec. 5. 00:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/9 anonim ***** válasza:
100%

*között.

Igazából amit tankoláson többnyire megspórolsz az fedezi az esetleges meghibásodást.

2012. dec. 5. 00:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/9 A kérdező kommentje:
De épp ezaz, hogy egy turbos benzinnél is ugyanazok hibásodhatnak majdnem meg, mint turbódízelnél :)
2012. dec. 5. 02:14
 6/9 anonim ***** válasza:
Nem, mert meg a benzinesnél injektor van ami nem huzos, meg a turbo, de dizelnel porlasztok vannak amik dragak meg felujitva is 60-100e illetve a nagynyomasu felujitasa 100e. Ennyibol egy benzinesbe vadiujat lehetne venni. Dragabb ha tonkre megy, viszont gazdasagosabb.
2012. dec. 5. 10:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/9 anonim ***** válasza:
100%

Mert savanyú a szőlő, meg mert hallották, hogy a szomszéd józsi nagybátyjának a fiának elromlott a fiatal dízel autója 3 évesen. Nem baj, hogy már 2x behozta üzemanyagon a javítás árát, de akkor is KÖCSÖGDÍZEL!

Mi 20 éve dízellel járunk, milliókat spóroltunk, sosem romlott el, pedig ebből 250e Km közösnyomású modern dízel volt. A jelenlegi autónkban 110e Km van, ezalatt spóroltunk 800 ezret üzemanyagon, a legdurvább javítás is 400 ezerbe kerülne...de valljuk be, hogy ez extrém ritka eset, hogy ennyire szétmenjen.

2012. dec. 5. 16:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/9 anonim válasza:
utolso jol mondja. szerintem keves hasznalatra is jobb a dizel, mert sokkal dinamikusabban lehet kozlekedni vele, es keves hasznalatnal tovabb birja a kenyes alkatresz. de neha hosszutavra is kell azert vinni. raadasul varosban annyit eszik mint egy literes swift egy nagyobb kocsi is
2012. dec. 5. 16:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/9 anonim ***** válasza:

Hát nekem személyes tapasztalatom, hogy egy 3,0 v6 (180le) dci városban 9.8 körülit fogyaszt, ezzel szemben egy 2,0i (135le) auto átlaga városba 8,2, és egy 3,2 (250le) fsi-nek meg 12,5. ( ez hosszutávon 90re ráállva kb -2liter) És csak ugy érdekeség képp 1.1es fiat 6liter...

100kmerenként kb 1000ftot spórol rajta az ember.

Szóval ténylegesen megéri, viszont ha vmi gond előjön belekell nyúlni a zsebbe..

Másrészt meg ha nem hajtod az egr elkokszosodik.. Lehet hajtani őket, de ésszel.

2012. dec. 5. 17:51
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!