1/4 anonim válasza:
A pd (pümpe düse) az egy adagolószivattyú ahány henger annyi van benne ő állítja elő a nagy nyomást akár 2000 bart
nics raktározva a nagynyomású gázolaj és együtt van a befecskendezővel
A cr (cammon rail)(közös nyomócső) Itt egy nagynyomású radiál szivattyú állítja elő a nagy nyomást és egy csőbe vagy gömbe tárolja ezt alapjáraton kb 300 bar de teljes terhelésen itt is lehet a mostaniaknál 2000 bar
Röviden ennyi
3/4 anonim válasza:
Mind a kettőnek vannak előnyei, hátrányi a pdtdi-t azért nem gyártják mert, nem tudták már tovább fejleszteni környezetvédelmi szempontból (vagy nagyon drága lett volna)
és ezért tért át a vw-en is a cr-re
4/4 anonim válasza:
Azért én meg merném kockáztatni, hogy a kevesebb mechanikai, kopó alkatrész és a sokkal szabadabb szabályozási lehetőség miatt jobb a common rail, mint a PDE, de még a PLD-nál is jobb. Ráadásul örök életű lehetne, ha akarnák mindemellett.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!