Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Melyik relé lehet a tompitotté...

Melyik relé lehet a tompitotté? PTC, ISCA, MAIN, F/P, RAD FAN, HORN

Figyelt kérdés
2012. dec. 3. 20:29
 1/10 anonim ***** válasza:

Kizárásos alapon a MAIN nem lehet, a RAD FAN az valami ventillátor (talán fűtés), HORN az pedig a kürt...

Ráteszed az ujjad, majd a segítő bekapcsolja a tompított fényt. Amelyiknél érzed a kattanást, az lesz!

Ha egyedül vagy, akkor egyenként húzd ki a reléket, amelyiknél megszűnik a fény, az lesz...

2012. dec. 3. 20:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/10 A kérdező kommentje:
Köszi, de sajnos már nem világít, így nem is kattanik.
2012. dec. 3. 20:57
 3/10 anonim ***** válasza:

MAIN=főbiztosíték

F/P=fuel pump , azaz AC pumpa

RAD FAN=hűtőventillátor

ISCA=ignition sytem control, gyújtásvezérlés


A PTC az istennek nem jut eszembe,de az sem az. Viszont ha megmondod milyen gép megmondom hol van.

2012. dec. 3. 22:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/10 A kérdező kommentje:

2001 1.3 suzuki switt

Nagyot segítenél ha adnál valami okos tanácsot. Elment a tompitott egyik percről a másikra, csak az első kettő tompitott.

2012. dec. 3. 23:20
 5/10 anonim ***** válasza:

Az utastéri biztipanelen is van neki két biztosíték, azzal kezdd:


[link]


A főbiztosítékpanelen pedig balról a második lesz:


[link]

2012. dec. 3. 23:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/10 A kérdező kommentje:
Ezeken már túl vagyok, jó mind, illetve elvileg az vinné a tompitottat is, : [link] Viszont itt ír valami fő olvadó biztosítékot [link] az hol lehet?
2012. dec. 4. 00:07
 7/10 anonim ***** válasza:

Ha az összes jó és csak a tompított ment el, a helyzetjelző és a refi jó akkor nem biztigond lesz.


A relé a műszerfal alatt van, hogy melyik így fejből meg nem mondom, de kattannia kéne még ha szar is. Holnap reggel ránézek majd, aztán írok. De szerintem nem az lesz.


Valószínűleg a szokásos betegsége, a kormánykapcsolóról esett le a vezeték mert elengedte a forrasztás.


Bonts le a kormányoszlop-burkolat alját, alul lesz egy szabad vezeték (emlékeim szerint fehér) ami lóg, látni fogod a helyét. Anyámnak is Swiftje van, én is végigszoptam egy napot vele mikor ugyanez volt autószerelő létemre, villamosságis kolléga adta a tippet.


Ha az is oké akkor a bajuszkapcsoló a fő gyanúsított, arról is képes eltávozni a vezetékezés, ha az is jó akkor vezetékszakadás lesz.


Ha az is jó akkor lehet pingvinezni és hívni a szellemirtókat mert parajelenség.

2012. dec. 4. 00:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/10 anonim ***** válasza:
Ja, a főbizti sem játszik, mert akkor egyáltalán nem lenne világítás. Egyébként a világítás biztosítékára menő vezetéken van, hogy válaszoljak is a kérdésedre.
2012. dec. 4. 00:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/10 A kérdező kommentje:
A kormányburkolat is lebontva de nem látok semmit, most jön a kormány meg a kapcsoló asszem. A relé nem lehet, hogy az ecuba van? Csak, mert teljesen kitekeredtem, de nem találok relét, csak a kattanást hallom az ecu felől.
2012. dec. 4. 15:42
 10/10 A kérdező kommentje:

No kérem. Valószínü, hogy a kapcsolóm volt a ludas. Bár ma világított közbe meg ki is aludt. Fogtam szétszedtem, befújtam összeraktam, ismét jó, Lehet, hogy koszos volt vagy csak kopott és most tisztán működik. Viszont az index kapcsoló részénél nem szokott golyó és egy kis rugó lenni? (piros karika) [link]

Illetve csak olyan zsírom volt ami "erős igénybevételnek kitett nagy berágódásveszélyü csapágyakhoz" való ezzel raktam össze, ez talán nem gond ugye?

2012. dec. 4. 18:52

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!