Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Milyen könnyen jövök majd...

Milyen könnyen jövök majd bele a benzines autó vezetésébe? Hamar meglehet szokni?

Figyelt kérdés

A héten érkezett meg a jogosítványom és azonnal ki is próbáltam itthon az autónkat. Eredetileg Diesel autóval tanultam vezetni itthon viszont benzines autónk van.

Nagyon szokatlan hogy amíg a diesellel nem volt probléma az elindulás itt a benzinesnél jó párszor lefulladtam. A városba egyenlőre nem merek bemenni hisz nem akarom a forgalmat a bénázásommal feltartani.

Tudom hogy megszokás kérdése.. Azzal nyugtatnak hogy minden autó más és még nagyon kezdő vagyok ezért is furcsa ennyire. Nincs tapasztalatom más autókkal kapcsolatban.

Kicsit el is keseredtem de remélem hamar belejövök a benzines autó vezetésében és simán fog menni az indulás.


2012. dec. 2. 13:30
 1/7 anonim ***** válasza:
55%
megszokás kérdése. ha a kuplungot tudod kezelni, bármilyen autóval gáz nélkül leheletfinoman el tudsz indulni, bármikor...
2012. dec. 2. 13:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 anonim ***** válasza:
100%
Igen, hamar meg lehet szokni.
2012. dec. 2. 13:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/7 anonim ***** válasza:
100%

Szerintem a lényeg /nekem legalábbis így ment a legjobban a gyakorlás/,hogy ne legyen melletted senki az anyósülésen,mert a folyamatos pofázás csak hátráltat.

Kimész egy forgalommentes részre,és csak az elindulás-megállást gyakorlod.

2012. dec. 2. 13:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/7 anonim ***** válasza:
100%

Nincs különbség! Az a lényeg, hogy ne mond, hogy nem tudod.

Indulj el, és csináld. Ha lefulladsz, és rád dudálnak, ne foglalkozz vele.

Szállj ki, menj hátra a dudálóhoz, és mond neki, hogy majd te nyomod a dudát, ő pedig segítsen beindítani az autódat.

Ha nem segít, szállj vissza és próbálkozz tovább!

2012. dec. 2. 14:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/7 anonim ***** válasza:
100%

Hamar megszokod.