Mi lehet a baj? (SIMSON)
Amikor be van indítva világítás nélkül,jó semmi gond
ha az alapjárati csavart beljebb csavarom emelkedig a fordulat.Eddig oké.
De ha már ráadom a világítást
"ugyan abban az állásban ahol világítás nélkül,
jó volt az alapjárat"
akkor kicsit kisebb az alapjárat (((majdnem leáll)))
ez is oké.
próbálnék egy kicsit befelé csavarni a csavarom és nem hogy nőne az alapjárat hanem csökken és néma le is áll!
Nem lehet bekalibrálni!
Mondom világítás nélkül jó semmi baja sincsen!
MI LEHET A BAJ???
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Most lett csutkára kitakarítva a tank ,a benzincsapot szétszedtem az is tiszta,a karbi is tiszta.
Egyébként meg nem is volt annyira piszkos.
(szinte tiszta volt minden)
Karban tartom a gépet nincs,elhanyagolva! :)
A levegő csavart nem bántom másfélre fordulatnyira van kicsavarva.
Mindig is így volt
és jó volt így!
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Kalibráld be az alapjáratot úgy,hogy ég a lámpa.
Segédmotoron úgyis kötelező,éjjel nappal.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
3.
"kötelező,éjjel nappal"
Tudom!
Ezért is szeretném megcsinálni. :)
4.
2,5 L fogyaszt 100-on.
Ha sok benzint kapna akkor világítás nélkül is le kellene álljon nem?
A gyertya színe őzbarna,a benzinszint is jó.
Akkor miért állítsam el?
Egyébkén köszönöm az eddigi válaszokat.
Még valami tipp esetleg?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Mióta csinálja ezt?
-Mert láttam már olyat,hogy a gyújtótekercsre kötötték a világítást is...
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Hmmm...
A főfúvóka mekkora? A tű hol áll? A világítás ennek ellenére jól működik? (Gondolok itt a rövidzárra)
7.
Most kezdte egy pár napja.
A világítás meg külön tekercsen van.
8.
A főfúvóka 72-es,a tűn pedig felűről a másodikban van a lemezke?
Persze semmi gond nincs a világítással.
Végül is majdhogynem jó is minden,
csak egy nagyon kicsit szerettem volna
emelni az alapjáraton.
Ja és ha vil.nélkül mikor állok tekerem az alapjáratit
akkor megy a fordulat feljebb,de ha rajta a vil. akkor nem tudok emelni az alapjáraton!
Ha ez segít,de nem hiszem!
Tipus: S51B.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!